Jump to content

Kaart van Liberty City en GPS.


GTAKevin023

Gebruik jij je kaart en GPS nog?  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Gebruik jij je kaart en GPS nog?

    • Ja.
      7
    • Nee.
      3
    • Af en toe.
      12


Recommended Posts

Ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik de map helemaal ken na al die jaren.

Volgens mij komt dat omdat er geen taxi-missions in IV zitten. ( die van Roman tel ik niet mee omdat ik op het moment dat dat kon alleen maar bezig was met het verderkomen in de verhaallijn )

Link to comment
Delen op andere websites

Die GPS is wel handig maar, GTA Mag ook wel beseffen dat Miles niet de enigste berekening is en dat er ook kilometer bestaat!

Ook kunnen ze de route geografish aangeven i.d.p.v dat er iemand de route voor je voorzegt in het engels.

Link to comment
Delen op andere websites

Amerika gebruikt mijlen, en je speelt in Liberty City (persiflage van NY). Zegt genoeg waarom er geen Kilometers gebruikt worden.

Maar in de game kan je wel verschillende talen instellen, komaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in de game kan je wel verschillende talen instellen, komaan...

Maar als ze het metrisch systeem zouden moeten toevoegen (te samen met het Angelsaksische mijlen-systeem) moeten ze 2 keer zoveel geheugen voor de GPS gebruiken, elk zinnetje moet dan 2 keer gemaakt worden en in mijn mening past het ook gewoon beter als het in mijl is. Het verschil is ook niet zo groot. Een yard is bijna een meter en een mijl is ook vrij makkelijk omrekenbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in de game kan je wel verschillende talen instellen, komaan...

Maar als ze het metrisch systeem zouden moeten toevoegen (te samen met het Angelsaksische mijlen-systeem) moeten ze 2 keer zoveel geheugen voor de GPS gebruiken, elk zinnetje moet dan 2 keer gemaakt worden en in mijn mening past het ook gewoon beter als het in mijl is. Het verschil is ook niet zo groot. Een yard is bijna een meter en een mijl is ook vrij makkelijk omrekenbaar.

Ik bereken eerlijk gezegt niet mijn mijlen tijdens m'n gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Hey,

Tijd voor een goede gta IV topic die misschien nog het gta IV forum kan opvrolijken. Hopelijk slaag ik daarmee. :D

Hoe goed ken jij Liberty City? :)

Gebruik jij nog de kaart en GPS om ergens aan te komen in Liberty City?

Of ken jij de map al uit je hoofd?

Of gebruik je het af en toe?

Ik gebruik hem af en toe wel eens. Als ik het lastig vindt ergens te komen. Maar vaak luister ik niet naar m'n GPS hoe ik daar kom. :puh:

Omdat hij me niet op wegen laat rijden met tegenverkeer. :puh:

Groeten van GTAKevin023 :)

in tdu2 doet de gps dat soms dus wel en dat is een spel zonder geweld maar in gta is het heel netjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik de gps alleen nog bij de vigilante omdat ik de straatnamen niet ken, verder heb ik hem niet nodig. Daarbuiten gebruik ik hem tijdens free roam weleens om een random punt uit te zoeken en dan daarheen te gaan, om wat chaos aan te richten.

@iwantgta5, dat heb ik vooral last van als ik met 400km per uur op de verkeerde weghelft kom op de snelweg in oahu. In tdu2 heb je de gps nodig omdat de straten gewoon totaal random liggen, en je anders echt niet naar de andere kant van Ibiza of oahu komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...