Wobie Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Hallo, handige site is dit. ik heb sinds kort GTA4 Liberty City op mijn pc staan. omdat de game met de muis en het toetsenbord wat lastig te besturen is heb ik een controller gekocht. Het is een XEOX USB Gamepad Xbox style voor de pc. deze is geschikt voor windows 7. ik heb de driver, die op de cd staat, geinstalleerd. gecontroleerd of mijn pc de controller ziet, dat werkt allemaal. maar wanneer ik hem wil gebruiken in de game lukt het niet. de game is nog steeds alleen met de muis en toetsenbord te besturen. wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Groeten Wobie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 september 2012 Rapport Geplaatst: 28 september 2012 Wellicht kan deze tutorial je helpen. Succes! Reageren
Wobie Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Wellicht kan deze tutorial je helpen. Succes! Hoi, bedankt voor je reactie, maar helaas werkt de controller nog steeds niet. Mijn pc ziet hem wel ook in mijn configuratie scherm zie ik hem. ik denk er nu over een andere te kopen. heb jij misschien tips voor welke nu wel in een keer werkt zonder dat ik eerst allerlei instellingen moet veranderen? Groeten Wobie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 september 2012 Rapport Geplaatst: 30 september 2012 Ik heb zelf nog nooit een controller op mijn PC gebruikt, dus kan niet met zekerheid werken dat een bepaalde controller al dan niet werkt. Echter ben ik er vrij zeker van dat de Xbox 360 Controller for Windows wel moet werken, aangezien die van Microsoft is, net zoals Games for Windows - LIVE en Xbox 360. Toch raad ik je aan om te blijven proberen om je huidige controller werkende te krijgen. Je hebt bij je Controls in het pauzemenu van GTA IV toch al wat geprutst met de instellingen van Controller Options mag ik hopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.