Sammie_GTA Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ze staat allemaal op aparte schijven. LA Noire komt voor de Xbox gewoon met 3 schijven Hoe weet je dat nou weer? Op PS3 is het waarschijnlijk gewoon 1 disc hoor.. Ahum... Van de R* Warehouse Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Zo vind ik het er nog best wel vet uitzien. Ik dacht at je dan gewoon een hoesje kreeg (op de PS3) met daarin 1 disk met alle spellen in die collectie erop. Zal me niks verbazen dat die er gewoon allemaal op kunnen. En dan als je hem opstart dat je zo'n menu krijgt als in Episodes From Liberty City. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Nou of het allemaal op 1 disk zou passen dat denk ik niet. Hoe ik het had begrepen was L.A. Noire al aan zijn maximum qua grootte. Om daar dan nog RDR, Midnight club: LA en GTA: IV EOLC erbij te doen lijkt mij redelijk onmogelijk Nu ga ik voor de grootte van LA noire en de episodes uit van de PC versie, wat ze op steam zeggen , Alhoewel ik denk dat die iets groter zijn dan de PS3 versie. L.A. Noire: 16gb (Steam) GTA: IV: Episodes of liberty city: 16gb (Steam) Midnight club: 8gb Red dead redemption: 7.67GB Samen: 47.67 Nou, ok. Misschien zou het dan toch allemaal op een Dual layer blu-ray disk passen. Maar het zal dan wel heel erg nauw worden. Voor de Xbox HD schijfjes zal ik eerlijkgezegt niet beginnen, aangezien die maar tot max 15-30gb voor single-dual layer Dus daar alles op 1 schijf zal al onmogelijk zijn. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Nou of het allemaal op 1 disk zou passen dat denk ik niet. Hoe ik het had begrepen was L.A. Noire al aan zijn maximum qua grootte. Om daar dan nog RDR, Midnight club: LA en GTA: IV EOLC erbij te doen lijkt mij redelijk onmogelijk Nu ga ik voor de grootte van LA noire en de episodes uit van de PC versie, wat ze op steam zeggen , Alhoewel ik denk dat die iets groter zijn dan de PS3 versie. L.A. Noire: 16gb (Steam) GTA: IV: Episodes of liberty city: 16gb (Steam) Midnight club: 8gb Red dead redemption: 7.67GB Samen: 47.67 Nou, ok. Misschien zou het dan toch allemaal op een Dual layer blu-ray disk passen. Maar het zal dan wel heel erg nauw worden. Voor de Xbox HD schijfjes zal ik eerlijkgezegt niet beginnen, aangezien die maar tot max 15-30gb voor single-dual layer Dus daar alles op 1 schijf zal al onmogelijk zijn. Xbox 360 kan enkel Dual layers lezen, dus 8,7gb Minimaal 6 schijfjes dus. Reageren
Dotz Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Geplaatst: 3 maart 2013 Iemand enig idee of ik dit ook via een Nederlandse of Belgische website kan bestellen? Reageren
SilverRST Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Geplaatst: 3 maart 2013 En de PC krijgt niks? Walgelijke bullshit als het echt alleen voor de consoles is. Gierige ****** zijn het ook, hé. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 het is dat ik ze allemaal al heb, maar anders had ik dit zeker gekocht. @ Blue_v hoe kunnen ze dit voor de PC uitbrengen als rdr zelf daar al niet voor was, al was het natuurlijk wel leuk geweest. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 La noire is ook niet op pc gekomen. Reageren
SilverRST Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 La noire is ook niet op pc gekomen. Eh, L.A. Noire is degelijk wel ook voor de pc: http://www.rockstargames.com/lanoire/ Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 Oh het spijt me, dan heeft een of andere chinese youtuber me weer verkeerd ingelicht Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 Wijze les: luister nooit naar Chinese youtubers. Was daar trouwens youtube niet gebant of was dat ergens anders? Reageren
Dotz Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 ik sta meer te kijken van het feit dat europa deze collectie niet krijgt Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 Wijze les: luister nooit naar Chinese youtubers. Was daar trouwens youtube niet gebant of was dat ergens anders? Dat was volgens mij in een of ander extreem moslimistisch land, maarja ontopic... Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 4 maart 2013 Rapport Geplaatst: 4 maart 2013 en NOORD-KOREA,thailand,iran,turkije,china en pakistan trouwens. maar on-topic: waarom zou die niet naar europa komen eigenlijk? Reageren
Lars Geplaatst: 18 maart 2013 Rapport Geplaatst: 18 maart 2013 yay >>> Door Bassieboy35: Graag inhoudelijk reageren op het topic, anders dit soort reacties weglaten. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.