Jump to content
Joriz

GTAGames.nl negen jaar oud!


Precies negen jaar geleden was dit een heel klein forumpje met niet meer dan een paar leden. Nu negen jaar later hebben we meer dan 102.000 leden en zijn we vele Grand Theft Auto's verder. Natuurlijk vieren we ons negen jarig bestaan met een paar cadeautjes. Naast de nieuwe website die twee weken terug online is gegaan, is na jaren de CaliRed skin weer terug en kan je daarnaast coole Grand Theft Auto prijzen winnen met de GTAGames.nl-verjaardagsactie 2012.

CaliRed skin weer terug!

gallery_1_5_106712.png

Eind 2003, enkele maanden na oprichting van de site, kreeg GTAGames.nl een rood jasje. Het was de CaliRed skin die jaren lang de bekende skin van het forum was. Helaas hebben we de aflopen jaren zonder CaliRed skin moeten doen. Omdat de skin niet meer goed werkte met de laatste versies van het forum. VWO-er heeft met veel moeite en verbouwwerk de CaliRed skin weer terug getoverd. De originele skin is vanaf vandaag weer beschikbaar onder Thema Wijzigen voor alle leden! Heel erg bedankt VWO-er! Applaus.gif

GTAGames.nl-verjaardagsactie 2012

Ook dit jaar hebben we weer een fantastische actie vol mooie prijzen. Deze keer gaan we creatief aan de slag met behulp van een simpele opdracht. Stuur een zelfgemaakte foto uit real life in die op één of andere manier linkt aan GTA. Daarbij kun je denken aan een locatie in je dorp of stad waar een missie uit GTA prima zou kunnen plaatsvinden, een schitterende mogelijkheid tot een Unique Stunt of een persoon die lijkt op een GTA-personage. Natuurlijk zijn er veel meer mogelijkheden te bedenken, maar dat laten we graag aan jullie over. Creativiteit kan beloond worden!

Er zijn dit jaar drie grote hoofdprijzen, een pakket bestaande uit het volgende: GTAGames.nl muismat, GTAGames.nl stickervel, GTAGames.nl keycord en een t-shirt (Rockstar Games, Wockstar Games of GTA III anniversary edition). Daarnaast zijn er 6 troostprijzen voor de foto's die het net niet gered hebben. De winnaars worden bepaald door de jury bestaande uit de Administrators en Global Moderators van GTAGames.nl



gallery_1_5_11478.png

GTAGames.nl-verjaardagsactie 2012 wordt gehouden onder de leden van onze website. Natuurlijk kun je gratis registeren als je mee wilt doen. Meedoen kan HIER!

Inzenden kan tot en met maandag 12 november 2012

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Joriz, van harte gefeliciteerd met het bereiken van deze mijlpaal! GTAGames.nl/GTAForum.nl negen jaar en WikiGTA zeven jaar, ongelooflijk. Iedereen die daaraan meegewerkt heeft, op welke manier dan ook (dus ook de gezellige leden die hier voor activiteit zorgen), van harte! Laten we knallend dit tiende jaar in gaan. :bier:

VWO-er, top werk! Het is op dit moment niet meer handig om CaliRed als standaard skin te gebruiken zoals vroeger, maar het is zeker goed dat er een tweede skin is voor iedereen die hier lid is, zodat je kan kiezen. Dat het CaliRed is wegens de historie is niets meer dan logisch. Hopelijk lukt het om CaliRed ook in de toekomst te kunnen blijven gebruiken en up to date te houden, ook al zal dat vermoedelijk lastig zijn. Ik heb er wel vertrouwen in dat het je lukt, al kost het (net als nu) net wat langer dan Orange Dawn. ;)

Oh, en aan iedereen die dit leest: vergeet niet mee te doen aan de mooie foto-actie van dit jaar! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Allereerst wil ik Joriz, de rest van de crew en alle andere leden van harte feliciteren met het 9-jarig bestaan van GTAgames en het 7-jarig bestaan van WikiGTA. Een mooi mijlpaal voor een nog steeds groeiende community. Op naar de nog mooiere mijlpaal!

Daarnaast wil ik VWO-er complimenteren voor zijn harde werk om de CaliRed skin weer mogelijk te maken hier op het forum. De skin heeft toch voor velen een historische waarde en het is weer mooi om te zien dat het na vele jaren weer terug op het forum is. Nice job!

Ik zal zeker meedoen aan de actie, want dat Wockstar t-shirt vind ik er wel heel vet uitzien. Eens kijken of ik nog een mooie foto op m'n laptop heb staan.

Edit: ik heb zojuist het reglement gelezen en daaruit blijkt dus dat WikiGTA-medewerkers niet mogen meedoen aan de actie. Potvolkoffie.. :cry:

Bewerkt: door Jesperkaj

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...