Jump to content

Het grote Radio topic


Cabyon

Recommended Posts

  • 2 years later...

Laat ik hier ook maar even het stof vandaan blazen. Vele weten al dat ik een radioprogramma heb op de zondag (zie ook mijn blog). Maar ik was wel even benieuwd, zijn er hier mensen die een beetje de gebeurtenissen in de radiowereld volgen? Ik zelf vind het erg interessant om programmeringswijzigingen te volgen. Zo is Radio Veronica bezig met een nieuwe programmering. Daardoor raakt 3FM ook weer verzeild in wat veranderingen en zijn er geruchten dat er iemand vertrekt bij Radio 538.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind radio onwijs kut. Altijd van die presentatoren die denken dat ze grappig zijn, draaien veel te weinig muziek en als er muziek gedraaid wordt is het meestal kut. Daarom brand ik al sinds dag 1 dat ik op de baan mag met een auto zelf m'n CD's zodat ik continu goede muziek hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind radio onwijs kut. Altijd van die presentatoren die denken dat ze grappig zijn, draaien veel te weinig muziek en als er muziek gedraaid wordt is het meestal kut. Daarom brand ik al sinds dag 1 dat ik op de baan mag met een auto zelf m'n CD's zodat ik continu goede muziek hoor. :)

Ipv dan een radio in te bouwen met USB :7

In mijn auto zit standaard een USB aansluiting, veel handiger dan altijd dat gerommel met die cd's..

Link to comment
Delen op andere websites

Ipv dan een radio in te bouwen met USB :7

In mijn auto zit standaard een USB aansluiting, veel handiger dan altijd dat gerommel met die cd's..

Ben ik niet handig genoeg voor en heb geen zin om er geld in te stoppen. Ik doe zowat nooit ritjes langer dan een halfuur, dus een CDtje gaat wel relatief lang mee(en ik gebruik CD-RW's, dus die gaan sowieso lang mee haha ^^ ).
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind radio onwijs kut. Altijd van die presentatoren die denken dat ze grappig zijn, draaien veel te weinig muziek en als er muziek gedraaid wordt is het meestal kut. Daarom brand ik al sinds dag 1 dat ik op de baan mag met een auto zelf m'n CD's zodat ik continu goede muziek hoor. :)

Mee eens. Ik luister nooit radio omdat ik de muziek daarop nooit zo leuk vind en het vaak dezelfde nummers zijn. Ik luister een enkele keer radio als ik met iemand mee rijd in zijn/haar auto, maar dat is het dan ook. Ikzelf stop regelmatig CD's in mijn stereo, of ik steek een aux kabel in mijn computer omdat ik niet alles op CD heb natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...