Jump to content
Thundercover

Eerste artwork GTA:V gepresenteerd!


Rockstar heeft in een nieuwsbericht op hun newswire het eerste officiële artwork van GTA:V gepresenteerd. Op het artwork, dat de titel Pest Control heeft meegekregen, zijn twee mannen te zien die uit een busje stappen. Deze scène was ook al te zien in de allereerste trailer van GTA:V.

med_gallery_13783_45_242845.jpg



Rockstar maakte in het bericht bekend dat er volgende maand veel informatie gaat komen. Wat verwacht jij dat er qua informatie komt? Screenshots, artwork of misschien wel een tweede trailer? Discussieer erover in ons GTA:V forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het gaat hem niet zozeer om rechtstreeks concurrentie qua qualiteit, maar omwille van het feit dat Assassin's Creed net is uitgekomen. Als de helft van je fanbase opgebouwt is uit 10-17-jarige die zelf hun games moeten betalen en net AC hebben aangeschaft hebben die mogelijk geen geld meer over. Op zich niet zo erg, er wordt nog steeds verkocht, maar toch wat minder vanaf het begin en misschien laten sommige wat meer casual-gamers hem dan ook gewoon links liggen. Daarom kan Rockstar hem beter uitbrengen in een tijd wanneer iedereen weer genoeg geld op zak heeft en toch echt de nood heeft om het te spenderen => mogelijke verkoopsrecord voor GTA V

Maar dat is natuurlijk maar mijn visie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar is altijd zuinig met info. hoop volgende week wel op een nieuwe trailer en een releasedatum. een beta zal hem al helemaal niet worden aangezien Rockstar zo goed als niet doet aan Demo's en Beta's voor het Publiek. zelfs als pers is het moeilijk een afspraak te maken en als het al lukt kan je 9 van de 10 keer hands-on wel vergeten. dan zit er gewoon een pr mannennetje het spel voor je ogen te spelen en wil je eigenlijk alleen maar die controller uit zijn handen rukken. naja hopen dus op een nieuwe trailer en een release date en dan kunnen we zien of Pachter een keer gelijk heeft.

het probleem met rockstar games is dat ze weten dat ze goed zijn in wat ze doen

en ze weten dat heel de wereld van gamers wacht op deze top titel

daar mee is rockstar games zo geheimzinneg als fbi ofso

net als dat ze wel verborgen bootschappen pleuren op plaatjes zoals liberty city it´s over. next stop.

we wachten af

ik hoop alleen niet dat de geruchten over de release datum waar zijn(maart 2013)

dat maakt me dan zwaar ongelukkig kwa wachten

omdat het eerst in oktober 2012 zou zijn

Het gaat hem niet zozeer om rechtstreeks concurrentie qua qualiteit, maar omwille van het feit dat Assassin's Creed net is uitgekomen. Als de helft van je fanbase opgebouwt is uit 10-17-jarige die zelf hun games moeten betalen en net AC hebben aangeschaft hebben die mogelijk geen geld meer over. Op zich niet zo erg, er wordt nog steeds verkocht, maar toch wat minder vanaf het begin en misschien laten sommige wat meer casual-gamers hem dan ook gewoon links liggen. Daarom kan Rockstar hem beter uitbrengen in een tijd wanneer iedereen weer genoeg geld op zak heeft en toch echt de nood heeft om het te spenderen => mogelijke verkoopsrecord voor GTA V

Maar dat is natuurlijk maar mijn visie.

ik geef je in jou mening groot gelijk.

maar sommige fans zijn redelijk teleurgesteld in R*

oktober 2012 toch ?

nu word die heele release op geschoven naar maart?

niet leuk

maar ja dat zullen ze wel weer goed maken met de game

alleen over je woorden over de jongeren die het zelf moeten betalen

tja die mening verschild wel groot met de meine

als ik kijk naar mijn leeftijd's categorie 20 - 25 jarigen die gamen

zij doen allemaal aan lootjes trekken voor sinterklaas en kerst

waarbij je ook een verlang lijst mag mee geven

dat betekend dat ouders en andere familie leden of vrienden er wel geld in steken

net als met gta TBOGT

all mijn vrienden kregen die met de lootjes ;)

en die was ook 59,99 euro in die tijd

dus als ze hem nou nu uit brengen of maart

ik denk dat de verkoop cijfers niet zo veel verschillen

en dan nog dat je oude games in kan leveren voor geld

die mogelijk heid is er ook nog

wat ik zeker ga doen aangezien ik idd assassin's creed 3 ge pre-orderd heb

doe ik all mijn andere games weg om op het juiste bedrag uit te komen

want gta V blijf ik denk ik nog wel een heele tijd gamen als die er is

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Dubbelposten is niet toegestaan! ;)<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oktober 2012? Er is nooit een release-datum geweest.

De schuld ligt bij de winkels, die de kwartaalaankondiging van Take-2 hebben gebruikt om een datum te kunnen noteren, lees "verzinnen". (heb me zelf zo ook bij een plaatselijke winkel laten informeren, Rockstar had blijkbaar het laatste kwartaal van 2012 als "richtdatum" opgegeven)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oktober 2012? Er is nooit een release-datum geweest.

De schuld ligt bij de winkels, die de kwartaalaankondiging van Take-2 hebben gebruikt om een datum te kunnen noteren, lees "verzinnen". (heb me zelf zo ook bij een plaatselijke winkel laten informeren, Rockstar had blijkbaar het laatste kwartaal van 2012 als "richtdatum" opgegeven)

dat klopt het laatste kwartaal van 2012

in winkels waar ik ben geweest bartsmit free record shop intertoys

werd mij verteld dat zij als datum 31december hadden mee gekregen

maar wat zij wisten en ik ook

is dat er nog nooit een game op 31 december of 1 januarie is uitgekomen

die datums geven uitgevers als zijnde het is niet zeker

wat ik dan toch persoonlijk denk is

zou de game nog niet helemaal af zijn ?

duren de puntjes op de i langer dan R* verwacht had ?

of heeft het toch echt te maken met sony's ps4 ?

zoveel vragen die ik er nog meer over heb

ik hoop dat we snel meer info hebben over de top of all games ever

ik ben een zeer erge gta fan die zijn slaap tekort komt door deze game :puh:

ben wel uitgekeken op nico, johnny, en luis.

en de omgeving liberty city

kom maar op met die topper

Bewerkt: door wheskywhitelabel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig zijn er nog heel wat andere toppers zoals GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III, waarvan de laatste(n) zich al in de grabbelbak bevinden voor een tientje - meen ik. Het lijkt me dat je het daarmee tot die tijd moet kunnen uitzitten, als die-hard fan :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gelukkig zijn er nog heel wat andere toppers zoals GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III, waarvan de laatste(n) zich al in de grabbelbak bevinden voor een tientje - meen ik. Het lijkt me dat je het daarmee tot die tijd moet kunnen uitzitten, als die-hard fan smile3.gif

zeker zeker.

als je ze niet kent of niet heb uit gespeeld.

wat bij mij niet het geval is.

van 1 tot tbogt heb ik alles uit gespeeld

inclusief de nintendo ds china town wars editie

waarvoor ik speciaal een ds heb aangeschaft die nu voor oud vuil ergens in een doos licht

dus ik vermaak me tot die tijd alleen met zoeken naar info

en buiten dat om game ik assassin's creed 3 wel volgende week en saints row 3 heb ik vandeweek even uit gespeeld

maar toch kan ik me niet echt vermaken

het is gewoon wachten op gta 5

P.S. de psp versies vallen ook onder de games die ik uit heb gespeeld

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het met Phoenyxar eens, denk dat het slim is om het wat later te releasen, juist nu in verband met AC3, dat spel staat nu al aan de top volgens mij en is nog niet eens uit in Nederland. Dus veel mensen zullen daar hun geld aan gaan uitgeven vermoed ik. Plus dat ze zo nog wat meer tijd hebben om bugs eruit te vissen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oktober 2012? Er is nooit een release-datum geweest.

De schuld ligt bij de winkels, die de kwartaalaankondiging van Take-2 hebben gebruikt om een datum te kunnen noteren, lees "verzinnen". (heb me zelf zo ook bij een plaatselijke winkel laten informeren, Rockstar had blijkbaar het laatste kwartaal van 2012 als "richtdatum" opgegeven)

ik denk dat je toch gelijk hebt

dit vond ik op www.dsogaming.com

over de release datum van gta V

na mijn idee wel realistisch

http://www.dsogaming.com/news/grand-theft-auto-v-release-date-hinted-pc-version-most-probably-delayed/?utm_source=rss

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

toch is het niet fake.

over de heele wereld is dit wat te voor schijn komt

bij rockstar games zit gewoon iemand die het niet langer kan verzwijgen

want wat ze weten is dat het wel bij R* weg komt maar niet van wie of waar precies

de geruchten gaan dat het uit polen komt

omdat daar gister all de eerste fotos weg kwamen

maar goed hou toch in je achter hoofd dat dit ook een stunt kan zijn van R* zelf

nog 9 dagen en dan gaat R* meer vrij geven in magazines en internet

zoiezo de nieuwe covers zouden dan bekent gemaakt worden

dus is dit gewoon een real fresh leak van het echte

alleen kan het nog wel is zo zijn dat de stunt is ons te laten denken dat het nog zo lang duurt en dat die eind volgende maand in de schappen licht

want rockstar is wel zo sneaky

omdat ze gewoon weten dat ze de beste zijn zij weten dat ze dit zoort dingen kunnen doen

want waneer die ook komt we gaan hem toch wel kopen als gta fans

laten we maar hopen op een stunt inplaats van spring 2013

en als dat niet zo is is het nog ffe een half jaar door bikkelen en toch nog de zaaie nico jhonny en luis op ons beeldscherm zien

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

toch is het niet fake.

over de heele wereld is dit wat te voor schijn komt

bij rockstar games zit gewoon iemand die het niet langer kan verzwijgen

want wat ze weten is dat het wel bij R* weg komt maar niet van wie of waar precies

de geruchten gaan dat het uit polen komt

omdat daar gister all de eerste fotos weg kwamen

maar goed hou toch in je achter hoofd dat dit ook een stunt kan zijn van R* zelf

nog 9 dagen en dan gaat R* meer vrij geven in magazines en internet

zoiezo de nieuwe covers zouden dan bekent gemaakt worden

dus is dit gewoon een real fresh leak van het echte

alleen kan het nog wel is zo zijn dat de stunt is ons te laten denken dat het nog zo lang duurt en dat die eind volgende maand in de schappen licht

want rockstar is wel zo sneaky

omdat ze gewoon weten dat ze de beste zijn zij weten dat ze dit zoort dingen kunnen doen

want waneer die ook komt we gaan hem toch wel kopen als gta fans

laten we maar hopen op een stunt inplaats van spring 2013

en als dat niet zo is is het nog ffe een half jaar door bikkelen en toch nog de zaaie nico jhonny en luis op ons beeldscherm zien

Volgens mij is dit toch ook wel echt. Het zou straf zijn moest dat niet zijn. Rockstar verwijderd ook comments wanneer dit te spraken komt in hun newswire.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...