Jump to content
Thundercover

Eerste artwork GTA:V gepresenteerd!


Rockstar heeft in een nieuwsbericht op hun newswire het eerste officiële artwork van GTA:V gepresenteerd. Op het artwork, dat de titel Pest Control heeft meegekregen, zijn twee mannen te zien die uit een busje stappen. Deze scène was ook al te zien in de allereerste trailer van GTA:V.

med_gallery_13783_45_242845.jpg



Rockstar maakte in het bericht bekend dat er volgende maand veel informatie gaat komen. Wat verwacht jij dat er qua informatie komt? Screenshots, artwork of misschien wel een tweede trailer? Discussieer erover in ons GTA:V forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar is altijd zuinig met info. hoop volgende week wel op een nieuwe trailer en een releasedatum. een beta zal hem al helemaal niet worden aangezien Rockstar zo goed als niet doet aan Demo's en Beta's voor het Publiek. zelfs als pers is het moeilijk een afspraak te maken en als het al lukt kan je 9 van de 10 keer hands-on wel vergeten. dan zit er gewoon een pr mannennetje het spel voor je ogen te spelen en wil je eigenlijk alleen maar die controller uit zijn handen rukken. naja hopen dus op een nieuwe trailer en een release date en dan kunnen we zien of Pachter een keer gelijk heeft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ de mensen ergens vooraan dit topic: Bug-R-us is zowel een verwijzing naar de winkelketen Toys R Us als, zoals je van een Rockstar slogan zou verwachten, een slogan met twee betekenissen: de normale 'bugs are us', wat je net als bij toys r us kunt vertalen naar "kevers/insecten (bestrijden) is ons ding", en je spreekt het uit als "bugger us", wat zoiets betekent als "val ons lastig". Iedereen kent de uitspraak 'bugger off'("donder op/val me niet lastig") toch wel lijkt me... Geen verwijzing naar bug fixes dus.

Wel een hele nette artwork, maar ik mis op de characters en de openstaande deur een beetje de gebruikelijke stijl die Rockstar normaal heeft met dit soort artworks, is net alsof ze daar gewoon de kleuren van een screenshot/foto wat hebben aangepast en verder niets, terwijl de rest van het artwork wel heel erg die Rockstar stijl heeft...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zou mooi zijn als de nieuwe informatie wordt vrijgegeven op vrijdag 2 november om 17:00. Op dat tijdstip werd namelijk de eerste trailer van GTA V gereleased. Ik ben benieuwd wat Rockstar Games ons voor informatie gaat geven. Weer nieuwe screenshots, een nieuwe trailer of misschien een releasedatum?

BTW: Anna Rex? Stond dat niet op een billboard in GTA San Andreas? Of in GTA IV?

In GTA IV en GTA: Chinatown wars. ;)

Ik denk dat op 2 november een nieuwe trailer uit komt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

BREAKING NEWSS!

Nu.nl kwam vandaag met dit bericht:

'Grand Theft Auto V komt in lente 2013'

http://www.nu.nl/games/2944457/grand-theft-auto-v-komt-in-lente-2013.html

In het tekst wordt je door verwezen naar deze website:

http://www.polygon.com/2012/10/28/3565876/leaked-image-of-purported-gta-5-promo-poster-promises-spring-2013

Staan plaatjes van de mogelijke voorkant van gta v

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In GTA IV stond dat als reclames op de Taxi's en bussen (soms ook op bushokjes denk ik) - de verwijzing is wel duidelijk denk ik (ninja-Spacy)

Ik kijk er wel naar uit, maar ik weet niet naar waar ik moet uitkijken, er is geen datum :3

de geruchten gaan dat de datum ergens in maart 2013 valt.

wat wel loogisch is aangezien de geruchten voor de ps4 het zelfde zijn (maart 2013)

maar dat zijn geruchten.

stel het is waar is rockstar games dan niet een beedje dom?

aangezien we nu in de beste periode van het jaar zitten om games uit te brengen.

kijk naar assassin's creed 3.

slim van ubisoft naa mijn mening.

groote titel droppen in de beste maand van het jaar toch ?

hopen dat 8december 2012 rockstar games de werkelijke datum bekend maakt die geruchten gaan er namelijk ook

dat ze die datum meer bekend gaan maken zoals de uiteindelijke cover voor gta V en miss wel een 2e trailer

zou gta V alleen voor ps4 uit komen ?

of zouden ze toch nog een beetje medelijden hebben met mensen in deze crisis ?

wat is jou mening ?

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd.. Gebruik in het vervolg a.u.b. de "bewerk"-knop. :)<<<

Bewerkt: door Dutchy3010

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zou gta V alleen voor ps4 uit komen ?

Nee, ik denk dat GTA V als laatste GTA voor PS3 en XBOX 360 zal uitkomen.

Daarbij is het zeker slim van R* om hun topgame (of alle games) uit te brengen in een dode maand. Mochten ze hem uitbrengen tussen alle andere games op het einde van het jaar, zouden ze qua verkoopscijfers lager scoren dan rond april-mei. Een gebrek aan concurrentie werkt rond zo'n periode wel goed.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

zou gta V alleen voor ps4 uit komen ?

Nee, ik denk dat GTA V als laatste GTA voor PS3 en XBOX 360 zal uitkomen.

Daarbij is het zeker slim van R* om hun topgame (of alle games) uit te brengen in een dode maand. Mochten ze hem uitbrengen tussen alle andere games op het einde van het jaar, zouden ze qua verkoopscijfers lager scoren dan rond april-mei. Een gebrek aan concurrentie werkt rond zo'n periode wel goed.

naa mijn mening is dit juist de tijd hem uit te brengen.

zo kunnen ze zien wie er buiten rockstar games om toch beter verkoopt.

maar ik denk persoonlijk dat ze zich geen zorgen hoeven te maken wat concurrentie betreft.

aangezien ze toch meestal de top titels binnen slepen.

maxpain L.A. noire red dead redemption en alle gta series gta 1 was al een top game all was dat 2D en van boven af

toch werd de game veel verkocht hoewel je in die tijd ook all tomb raider had wat meer 3D was dus realistisch voor die tijd

toch kozen gamers voor de 2D auto`s jatten mensen doden en omver rijden

en toen gta 3 uit kwam was de lat gelecht de gamers in the pocket.

een explosie van kopers voor de deuren van game en speelgoed winkels.

dus concurrentie ? geen probleem.

heelemaal aangezien de geruchten gaan dat gta alles bevat wat er in andere games ook is.

meer first person looks de huizen die je binnen kan gaan de keuzes die je kan maken de omgeving

deze game brand alle andere games weg in 1 klap 100% zeker na mijn mening

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...