Jump to content

107 signature.


Mazzeltje

Recommended Posts

Ik ben weer iets activer en zou daarom graag een nieuwe signature willen hebben. Alleen kan ik dat zelf niet maken. Ik heb er nu 1 van mijn oude auto die al een paar jaar op de sloop ligt. Kan iemand voor mij een nieuwe maken? Ik vraag geen hoge eisen. Alleen zou ik er wel 1 willen met een Peugeot 107 en dan het liefst in de kleur blauw. Voor de rest laat ik me graag verrasen. Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor sign makers is het makkelijk te maken als je dit lijstje invult :) (zelf ben ik niet zo goed met sign's maken)(de enige die ik zelf gemaakt heb is die ik als avatar, profiel foto en natuurlijk sign heb :puh:)

[b]Type[/b]:

[b]Stijl[/b]:

[b]Grootte[/b]:

[b]Voorbeeld[/b]:

[b]Tekst[/b]:

[b]Rand[/b]:

[b]Kleuren[/b]:

[b]Render[/b] (optioneel):

[b]Extra[/b] (optioneel):

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je misschien wat meer op de achtergrond doen. Bijvoorbeeld in mijn huidige signature. Gewoon iets voller maken.

@ nyltje: Ik weet dat ik eigenlijk dat lijstje moet invullen maar zoals ik zei maakt het me totaal niks uit wat er in komt. Alleen me auto en de kleur blauw. De kleur is trouwens perfect. Het is net mijn auto die er staat.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Is ook goed. Ik vind het alleen erg rot voor Mitchel. Mijn excuses Mitchel. Maar echt super bedankt voor je hulp.

Ja, ik wil sowieso eerst nog even wachten of Mitchel nog meer wilt maken voor je. Als je na zijn volgende poging nog niet tevreden bent maak ik er wel eentje. Of wil je je signature z.s.m. hebben? Dan kan ik nu al wat maken voor je.

Edit:

Aangezien Mitchelhal gebanned is:

Zonder border:

mazzeltjenoborder.png

[img=http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/mazzeltjenoborder.png]

Met border:

mazzeltjeborder.png

[img=http://i142.photobucket.com/albums/r102/GtaRipper/mazzeltjeborder.png]

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...