Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Crazy - Winnaar: Kloep


.Levi.

Wie heeft volgens jou de gekste signature?  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke frog is gekker?

    • Mitchelhal - [img]http://www.freebits.nl/images/496Crazy_Frog.jpg[/img]
      0
    • Kloep - [img]http://kloep.nl/afbeeldingen/crazyfrog.png[/img]
      17


Recommended Posts

We starten een SOTM met als thema: "Crazy" en ja hoor, we krijgen 'crazy frogs', het kan ook niet gekker natuurlijk.

Stemmen doe je door in de poll je favoriete signature te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic reageren op de inzendingen.

Stemmen t/m 31 oktober!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Crazy frog toch wel heel vet haha. Ik kan me al die leuke reclames nog wel herinneren op de tv waarvoor je moest smsen voor een ringtone. Heb dit nooit gedaan maar vond de reclames altijd wel heel leuk. Overigens heb ik gestemd op Kloep omdat ik Mitchelhal het idee heb dat hij het plaatje in Microsoft Office Word heeft gezet en er zo'n wordart overheen heeft gegooid, meer niet. No offence naar Mitchelhal toe, leuk gedaan maar die van Kloep vind ik veel leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beide signatures niet erg indrukwekkend en er is dan ook niet één waar mijn stem 100% naar gaat. Maar als ik ergens niet van hou, dan zijn het wel afbeeldingen die duidelijk in elkaar gedrukt of uit elkaar gerekt zijn. Aangezien Mitchelhal de crazy frog in elkaar heeft gedrukt en Kloep deze gewoon 'in ere' heeft gehouden, gaat mijn stem naar Kloep.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom Mitchelhal eigenlijk nooit tegen binnen de Graphics fora, dus ik neem aan dat je een nieuweling bent in de grafische wereld. Voor een begin ziet het er aardig uit, maar wat deze signature verpest is dat je Crazy Frog verkeert gescaled hebt, wat betekend dat je met het verkleinen van de render de fout in ben gegaan. De achtergrond is aardig gelukt, maar probeer meer variatie in je achtergrond te verwerken door middel van textures en brushes, zodat het er iets interessanter uitziet. Het idee met de tekst is leuk, maar door de border komt de tekst te nadrukkelijk naar voren. Probeer de volgende keer je tekst iets minder naar voren te brengen, dus mag de tekst iets kleiner worden. Een border om je tekst heen is best overbodig, want dat brengt de tekst ook te veel naar voren. Ik raad je aan om tutorials door te nemen. We hebben een heel subforum vol met tutorials, van tekst tot brushtutorials. Probeer ze uit, want dan ga je steeds meer technieken leren en ook toepassen, waardoor je steeds beter wordt.

Kloep draait al een tijdje mee in de grafische scène hier op GTAforum. De donkere achtergrond vind ik niet passen bij een blije Crazy Frog. De achtergrond had beter bij een render gepast die een horror-uitstraling o.i.d. heeft. Overigens vind ik de effecten die je hebt toegepast in de achtergrond wel vet. Tekst vind ik ook goed gedaan en past ook goed bij de achtergrond.

Mijn stem gaat naar Kloep.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het zo zeggen. Ik kan beter. Maar ik heb dit even snel gemaakt omdat ik het jammer vond dat er nog geen inzendigen waren.

Ik kan echt veel beter hoor!

Ik doe ook voor de eerste keer mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kijk!

Ik ben veel beter! Ik vind het erg jammer als ik verlies. Maar ik vond het zielig omdat .Levi nog niks had ontvangen dus had ik snel even wat gemaakt! Dit is mijn nieuwe. En .Levi als je deze kan vervangen met die boven graag! :)

En sorry voor de dubbele post!

532Untitled_3_Recovered.jpg

>>> Door .Levi.: Zodra een signature is ingezonden, is het niet toegestaan deze (zodra de wedstrijd is begonnen) te veranderen. Zo blijft de wedstrijd eerlijk.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Die nieuwe is inderdaad veel netter dan de vorige. Als deze ingezonden was had ik er nog eens overna moeten denken op wie ik ging stemmen. Helaas kan je je inzending niet wijzigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat.

Laat ik eens sportief doen. Aangezien het onmogelijk is dat ik nog kan winnen wil ik graag dat Kloep wint!

Ik ben een beetje jaloers.... :$

Mooi werk Kloep! Alvast Gefeliciteerd!

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben mega goed met Photoshop CS6!

Dan kijk ik nu al uit naar je volgende inzending.

Op dit moment stem ik op Kloep. De reden is door enkelen voor mij al genoemd, namelijk dat bij de ander inzending frog compleet in elkaar is gedrukt. Van Kloep verwacht ik eigenlijk ook wel iets beters, maar daar kloppen de verhoudingen tenminste.

Wat niet wegneemt dat ik beide deelnemers prijs omdat ze sowieso iets hebben ingezonden. Misschien dat ik de volgende keer ook maar weer ens iets ga proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier kijk!

Ik ben veel beter! Ik vind het erg jammer als ik verlies. Maar ik vond het zielig omdat .Levi nog niks had ontvangen dus had ik snel even wat gemaakt!

Volgens mij is levi geen kind van 3 die haar snoepje niet op tijd krijgt, dus dat snap ik niet.

mijn stem gaat uit naar Kloep, leuke achtergrond, beetje space style, die latere van Mitch vind ik wel weer mooier maarja....

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat, vanzelfsprekend, naar Kloep.

Hoewel ik beide signatures totaal niet interessant vind, vind ik die van Kloep er erg bovenuit springen als je kijkt naar die van Mitchelhal. Die van Kloep heeft een goede plaatsing van de render, en de tekst ziet er best passend uit. Ook de belichting van de signature van Kloep is best fraai om naar te kijken. Toch, heeft zijn design niets wat echt het ''wow'' effect geeft. Mitchelhal delft hier gewoon het onderspit, je kan zien wie meer ervaring heeft met Photoshop. Zijn stock is uitgerekt en is van slechte kwaliteit, ook is de tekst echt veel te groot en leidt deze af van Crazy Frog.

Mijn stem gaat dus naar Kloep.

Link to comment
Delen op andere websites

@GTA-Ripper

Als je mijn eerdere reacties leest zie je waarom mijne zo slecht is.

Ik ben veel beter in Photoshop hoor!

Dat zie ik ook wel dat je goed bent, de andere die je gemaakt hebt is echt mooi!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...