Jump to content

Gta Ripper vs. Mitchelhal - Winnaar: Gta Ripper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Films

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Mag je zelf kiezen.

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Moet je zelf weten.

Opmerking: Niet van toepassing.

Mitchelhal:

191Skyfall_007.jpg

Film: James Bond : Skyfall

Gta Ripper

MCLOVIN1.png

Film : Superbad

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Mitchelhal:

191Skyfall_007.jpg

Film: James Bond : Skyfall

Gta Ripper

MCLOVIN1.png

Film : Superbad

Laat het stemmen beginnen. Succes Mitchel!

Geplaatst:

Leuk dat er weer battle's worden gedaan. :)

Ik vind de signature van Mitchelhal helemaal niks. Op de maan na heb je alles uit deze wallpaper van de film gehaald. Het één en ander is dus alleen maar verplaatst. De maan voegt ook vrij weinig toe aan de signature. Verder heb je een hele erge eentonige achtergrond zonder effecten, waardoor je signature totaal niet interessant is. Sorry, in vind deze signature niks, omdat je gewoon veels te weinig/niets zelf hebt toegevoegd.

Dan de signature van Gta Ripper. Het is weliswaar een iets mindere signature dan dat ik gewend van je bent, maar hij is veel beter dan die van z'n tegenstander. Het kritiekpunt is het zwarte stuk achtergrond rechts van het hoofd van McLovin. Het komt totaal niet lekker over vergeleken met de rest van je signature. Voor de rest is je achtergrond gewoon prima en is er verder weinig op je signature aan te merken.

Mijn stem gaat overduidelijk naar Gta Ripper.

Geplaatst:

Hey. Dat je wt even weet. Ik heb geen verstand van brushes en degelijke. En tenslotte gaat het om het plezier!

Geplaatst:

Die van Mitchel is saai. Maar het is goed geprobeerd. Over die van GTA-ripper heb ik niks te zeggen eigenlijk... :puh:

GTA-ripper krijgt mijn stem :)

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar Gta Ripper toe, het ziet er gewoon vele male beter uit. Ik beschouw jou ook zeker tot een van de grootste graficus van het forum

Geplaatst:

Gta Ripper krijgt ook mijn stem. Eigenlijk puur omdat er aan de sig van Mitchelhal niks is gebeurd, enkel een maan toevoegen. Ik heb de film nog niet gezien, maar gaat de film soms over de maan? Anders zie ik niet waarom die maan er moet staan. :puh:

Die van GTA Ripper ziet er erg goed uit. Mooie plaatsing, mooie effecten, bla bla bla. :puh: Hetzelfde als er al is gezegd eigenlijk. ^^

Geplaatst:

Nogmaals. Bij de volgende ga ik hem beter doen!

Ik ga m'n uiterste best doen!

Het is tenslotte voor de lol hoor!

We kunnen niks winnen

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet je niet proberen verdedigen hoor, dit is een graphics-battle. Iedereen hier probeert gewoon zijn mening te geven en die te onderbouwen.

Zelf ben ik absoluut geen graphicus, maar het is zeker fijn om een nieuwe battle te zien.

Mitchelhal: wat leegjes, zeer leeg eigelijk. Nu ja, je zegt dat je er niet al te veel werk hebt ingestoken en dat lijkt dan ook wel zo. Succes voor je volgende ;)

Gta Ripper: ik moet me toch wat aansluiten bij wat Jesperkaj zegt, ik had eerst wat beter verwacht, niet dat ik het slecht vind of zo, maar zoals Jesperkaj al aanhaalt is er een stukje dat het wat kapotmaakt. Misschien maar een klein stukje, maar het heeft wel een invloed op de rest van de signature. Zeker wel een goede signature, je bent dan ook één van de betere (/beste) graphici die hier rondwanen, maar niet je best.

Mijn stem gaat dus naar Gta Ripper

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Gta Ripper heeft werk in zijn signature gestoken. Weliswaar is het niet zijn beste creatie maar toch is het een goede signature. Bij Mitchelhal is er in principe weinig toegevoegd/veranderd buiten die maan. Hij oogt ook nog eens leegjes.

Mijn stem gaat naar Gta Ripper.

Geplaatst:

Tja, Gta Ripper krijgt ook mijn stem. Aan de reacties hierboven hoef ik niks toe te voegen, ik denk dat alles al gezegd is.

Joey, je zei gister al dat je wel weer eens wilde deelnemen aan een battle, goed om te zien dat je er meteen mee begonnen bent.

Geplaatst:

GTA Ripper.

Tot wanneer kunnen ze stemmen?

Er kan drie dagen gestemd worden, dus t/m 30 oktober dacht ik.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...