Jump to content

Gta Ripper vs. Mitchelhal - Winnaar: Gta Ripper


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik vind die rare groene effecten even lelijk als de persoon die in de signature staat.

Persoonlijk vind ik het mooier als de sig wat cleaner is, daarom ga ik voor de spambot Mitchelhal.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh wat lastig!

Die van MitchelHal spreekt mij meer aan qua onderwerp en style. Past meer bij mij. De signature is erg rustgevend en geeft een beetje een Spacy gevoel, alsof je in de geluidloze ruimte rondzweeft. Maar je mist het gebruik van de Brush Tool wel een beetje. Het voelt nog ietwat onsamenhangend. Snap je wat ik bedoel? :) Ik zie in feite gewoon 3 plaatjes op een zwarte achtergrond. Misschien had je daartussen nog wat sterren, mist, een gloed of een betere overgang kunnen maken.

Maar zoals je al zei, je bent nog geen expert in Photoshop. Ik vind dit al heel wat hoor, voor iemand die geen expert is. :) Je hebt in ieder geval al een creatief inzicht. Nu moet alleen de uitwerking nog iets beter, maar dat leer je heus vanzelf door gewoon vaak te oefenen. :)

GTA Ripper, jouw signature is echt schitterend. Ik kan je nu wel helemaal proberen in details uit te leggen waarom, maar ten eerste ken ik die Photoshop-termen nog niet zo goed, en ten tweede is het overbodig want iedereen ziet sowieso meteen dat dit schitterend is. :)

Mitchelhal, hopelijk vat je dit niet op als "verlies". Het is nogal een oneerlijke battle vind ik, aangezien GTA Ripper gewoon heel erg goed is, en jij nog minder geoefend bent. Dat betekent niet dat jouw signature slecht is, integendeel. Maar het kost gewoon veel tijd om Photoshop onder de knie te krijgen, veel tijd en geduld. Voel je niet verplicht om Battles te willen winnen, zoals je al zei, het gaat om de lol en om ervan te leren. Dus je hoeft ons echt niet te beloven dat je het "de volgende keer beter gaat doen". Gewoon blijven oefenen, en dan word je vanzelf beter, en daar gaat het om. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wow wat een lap tekst! Maar wel mooi gezegd en ik ben het compleet met je eens.

Als ik eenmaal de brushes onder de knie heb kan ik al veel meer!

Ik doe dit echt puur voor mijn lol!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey. Dat je wt even weet. Ik heb geen verstand van brushes en degelijke. En tenslotte gaat het om het plezier!

Dat is het belangrijkste natuurlijk, plezier hebben. Misschien moet je je eens verdiepen in brushes, ik weet zeker dat je dan hele mooie signatures kan maken.

Mijn stem gaat ook naar gta ripper.

Link to comment
Delen op andere websites

Mitchelhal is niet langer in staat om nog aan deze battle deel te nemen. Een wat ongebruikelijke wending, maar op basis van de uitgebrachte stemmen ken ik de overwinning toe aan Gta Ripper. Gefeliciteerd, het punt komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...