Jump to content

Jimi


Silverbyte

Recommended Posts

Jimi Henrdix _O_

Leuk design, je bent toch vooruit gegaan als ik kijk naar je vorige signature. De focus ligt er goed op Jimi, de overgang van kleur naar zwart zit heel goed in elkaar. Het roze effect rond de hals van de gitaar springt er lekker uit. Wat heb je hier voor gebruikt? Een C4D? Een fractal? Ik kom er zelf even niet uit. Ook de plaatsing van je focal vind ik prima, niet precies in het midden, ziet er goed uit. De afro van Jimi is rechts echter helemaal weg en links niet, dat ziet er wel een beetje raar uit. Verder heb ik er eigenlijk niks op aan te merken, ziet er zeker lekker uit dit design van je.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, dat is niet Jimi's afro die je bedoelt maar een optische illusie die ik onbewust door de plaatsing van het licht heb gecreëerd. Jimi's haar was op de oorspronkelijke foto juist vrij kort voor zijn doen: klik

Ik zie het. De afro is daar rechts al bijna niet meer zichtbaar. Ik vind het wel knap trouwens, dat je van een stock die van zulke lage kwaliteit is een hoogstaand werkje hebt neer kunnen zetten. De stock lijkt in je design van vrij hoge kwaliteit. Heb je hier voor Topaz gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk je weer te zien designen, Jort!

Ik ben het grotendeels wel een met de mening van Joey. De kleuren van de effecten vind ik erg goed bij elkaar passen. Je hebt de effecten zo geplaatst dat het lekker overgaat op de achtergrond. De effect rechtsboven vind ik een beetje uit toon vallen vergeleken met de rest van de effecten, doordat de kleur veranderd nar wit/grijs en zo niet lekker bij de rest van je effecten past. Als ik me goed kan herinneren heeft Jimi Hendrix nooit een afro gehad (of wel?), dus vind ik het effect wat je rond zijn hoofd hebt gedaan erg tof. Verder is er vrij weinig op je signature aan te merken. Ga zo door!

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker siggie! De explosie van kleuren, en met name het roze, komen heel mooi naar voren op de donkere achtergrond. Enige minpuntjes zijn het kleine formaat en enkele stukjes die wat overbelicht zijn (gitaar, hals). De stock is niet van een denderende kwaliteit, maar dat heb je op een positieve manier weten te verdoezelen. Keep it up! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...