niko.bellic Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Hallo Leden, Ik wilde vandaag graag weer even san andreas spelen maar dat lukte niet dus ben ik in de data gaan kijken. Ik had alleen nog maar een lege GTA san andreas map. Dus ik heb op uninstall gedrukt als je het menu van de cd krijgt maar dan krijg ik dit Ook hieruit ben ik niet wijzer geworden : http://www.gtaforum.nl/topic/36215-uninstall-gta-san-andreas/ Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast Bedankt. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Probeer anders het spel eens opnieuw te installeren ipv te verwijderen, want je geeft zelf al aan dat de map leeg is dus dan valt er weinig te verwijderen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Probeer eerst eens alle restanten van GTA San Andreas te verwijderen van je PC. Dit doe je met een programma als Revo Uninstaller of CCleaner. Met deze programma's kan je je register opschonen van onnodige registerverwijzingen. Daarna kan je het spel weer installeren. Overigens hoort dit topic hier thuis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.