Jump to content

Animo voor GSC 2012?

18 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je een GSC 2012?

• Ja
      18
    • Nee
      0
  2. 2. Zou je meedoen aan een GSC 2012?

• Ja
      6
    • Misschien
      7
    • Nee
      5

Recommended Posts

Geplaatst:

Vrinden der graphics,

In principe is het een vaste gewoonte om aan het eind van elk jaar een grote signature contest te organiseren. Vorig jaar is dat er helaas bij ingeschoten, maar het zou leuk zijn om de traditie dit jaar weer voort te zetten. Helaas is de activiteit binnen Graphics de laatste tijd behoorlijk gestagneerd, waardoor het niet langer vanzelfsprekend is dat een signature contest op voldoende belangstelling kan rekenen. Middels dit topic willen Levi en ik daarom de animo onder jullie leden peilen.

Voel je uiteraard vrij om aanvullende tips en/of suggesties te geven!

Geplaatst:

Ik vind het sowieso een erg leuk idee! Ik weet dat vele leden op dit forum goed kunnen Photoshoppen, dus het kan zeker spannend worden.

Zelf ga ik misschien ook wel meedoen. Ik heb pas net Photoshop en ben nog de basiskneepjes aan het leren, dus zal ik wel snel uit de wedstrijd liggen, maar het is voor mij wel een goede oefening en gewoon leuk om mee te doen. :)

En je hebt altijd de originaliteits-factor nog. :D

Geplaatst:

Ik zeg doen. Ik zal er zelf niet aan meedoen maar ik vind het altijd leuk om bij dit soort dingen toe te kijken naar alle creaties die worden neergezet.

Geplaatst:

Of ik het wil? Zeker weten. Het is altijd een mooi project geweest.

Helaas ga ik altijd met kerst en oud en nieuw naar het buitenland naar een locatie zonder internet. Deze keer gaat dat waarschijnlijk ook gebeuren en kan ik dus nooit meedoen. Vind het jammer, maar is helaas niet anders.

Geplaatst:

Zal ook maar even een toelichting geven. Heb GSC nog nooit gemaakt, maar lijkt me zeker leuk om mee te maken. Van mij 'ie er dus komen. Als ik mee doe is alleen nog wel een beetje een twijfel, bij voldoende tijd en ervaring doe ik zeker mee! :)

Geplaatst:

Ik zeg doen. Ik zal er zelf niet aan meedoen maar ik vind het altijd leuk om bij dit soort dingen toe te kijken naar alle creaties die worden neergezet.

Het gaat er in dit geval ook niet om wie het leuk vindt om te kijken... :7 De vraag is of er genoeg inzendingen zijn voor zo'n contest..

Geplaatst:

Een GSC hoort er gewoon bij. Als ik tijd en (op dat moment) zin heb, zal ik eens kijken of ik met een spetterend werkje kan komen.

Geplaatst:

Aangezien ik Photoshop wil leren, zou ik best mee willen doen.

Waarschijnlijk zal er weer hard gelachen worden om mijn misbaksels, maar ik ga het gewoon proberen, en kan ik de kunst een beetje afkijken :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...