[GFX] Graphics Signature Contest 2010
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Het is tijd. Tijd om Photoshop weer eens uit de kast te trekken. Tijd om te laten zien hoe goed je ook alweer was in het maken van signatures. Prolongeert Jon-asses zijn titel of neemt een nieuw lid plaats in het illustere rijtje van GSC-winnaars? Maak je klaar voor een nieuwe battle. Waan je een weg door door de contest, schud de concurrentie van je af en neem nadien de hoofdprijs en loftuitingen in ontvangst. Het is tijd voor de Graphics Signature Contest 2010!
Hoe werkt het?
De contest bestaat uit drie ronden. Als deelnemer maak je voor elke ronde een aparte signature. Elke deelnemer zal automatisch deelnemen aan de eerste ronde. Na het inleveren van je signature volgt een stemronde waarin er door de leden, aan de hand van een persoonlijke favoriete top-3, wordt bepaalt welke deelnemers door mogen naar de volgende ronde en uiteindelijk een plek in de finale veroveren.
Meedoen
Stuur een PB naar .Levi., -Matthijs- of Silverbyte met de volgende inhoud:
Naam:
Programma:
Signature:
[/img]
Let op: Een eenmaal ingestuurde signature kan niet meer worden veranderd! Denk dus twee keer na voor je je signature naar ons stuurt!
Prijzen
Daarnaast ontvangen de nummers 1, 2 en 3 een badge ter ere van hun prestatie.
Regels
Vragen
Vragen kun je stellen in het vragentopic.
Voorgaande edities
Data
Uitslag finale:
1# Kai-ShockWave
2# Cabyon
3# Silverbyte
Edited by .Levi.