Jump to content
Joriz

Nieuwe GTA5 trailer komt er (later) aan!


Ja we blijven doorstomen met nieuws want Rockstar Games heeft zojuist in een reactie op hun eigen website kenbaar gemaakt dat ze hard werken aan de tweede trailer van Grand Theft Auto V. MAAR: De schade door orkaan Sandy blijkt steeds groter te zijn, want Rockstar Games geeft in het bericht aan nog steeds geen stroom te hebben op hun kantoor in New York nadat zondagavond o.a. het

. We moeten dus waarschijnlijk langer wachten dan eerst gepland, al komt er dus een tweede trailer smile3.gif

gallery_1_5_42569.jpg

Ondertussen kunnen we ons gelukkig vergapen aan nieuwe Grand Theft Auto V artwork in HD.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tja dan valt het plan in het water ja.. :puh: Maar we weten in ieder geval dat er een tweede trailer aan zit te komen. Rockstar Games wordt overspoeld met water en wij straks met informatie en een uitbarstende GTAForum.nl :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tsjah.. had eigenlijk gehoopt dat vandaag wat vrij zou worden gegeven. Dat dan zo'n tornado dan weer alles verpest. Maar ja we wachten wel weer dat zijn we onderant wel gewend.

Ps. Die uitgelekte artwork was dus wel echt. Kon ook niet anders.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarom zal het werk qua marketing wel redelijk stil hebben gelegen deze week.

Aan de 'gelekte' afbeeldingen te zien zijn ze juist bezig met marketing. Al het promotiemateriaal word al druk verspreid zo te zien.

Waarschijnlijk liggen dat soort afbeeldingen al weken te wachten. Dan hoeft Sandy geen roet in het eten te gooien. Als ze echter nog ergens mee bezig zijn, zoals de trailer, dan wel...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze gaan proberen om Manhattan weer van energie te voorzien en delen van Brooklyn tegen morgen. Dus dat zou zeggen dat R* morgen weer zou kunnen werken. Al kun je daar niet enthousiast van worden, want morgen is het zaterdag. Trailer dus vanaf 5 november?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Was natuurlijk ook wel te verwachten met al die ellende van de afgelopen dagen.. Maar we wachten in spanning af, ik ben benieuwd wat we te zien krijgen!

zal weer eens niet een vrouw zijn die spelbreker is :(

Wat is dit nou weer voor misplaatste seksistische opmerking?! Bah... :kots:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op Tweakers kwam ik zojuist tegen dat er een soort van nieuwe screenshots zijn: http://tweakers.net/...ties-gta-v.html

Ik weet niet of ik dat hier kan/mag posten, of dat jullie er al mee bezig zijn, maar ik dacht voor het geval dat jullie het nog niet gezien hadden

laat maar, hadden jullie gisteren al gezien...

Bewerkt: door IV4LIFE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...