Jump to content
Joriz

Nieuwe GTA5 trailer komt er (later) aan!


Ja we blijven doorstomen met nieuws want Rockstar Games heeft zojuist in een reactie op hun eigen website kenbaar gemaakt dat ze hard werken aan de tweede trailer van Grand Theft Auto V. MAAR: De schade door orkaan Sandy blijkt steeds groter te zijn, want Rockstar Games geeft in het bericht aan nog steeds geen stroom te hebben op hun kantoor in New York nadat zondagavond o.a. het

. We moeten dus waarschijnlijk langer wachten dan eerst gepland, al komt er dus een tweede trailer smile3.gif

gallery_1_5_42569.jpg

Ondertussen kunnen we ons gelukkig vergapen aan nieuwe Grand Theft Auto V artwork in HD.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gta V wordt door Rockstar North ontwikkeld en die zit ergens in schotland xd het hoofdkwartier zit in NY, vanuit daar zal alles gepubliceerd worden denk ik. De site is nog online dus die servers staan denk ik ook ergens anders. En gta is echt wel veilig, die heeft zeker honderd backups ergens onder de grond in een bunker van een opslagserver in schotland. :puh: oke beetje overdreven maar zoiets zal het zijn

De trailer komt denk ik maandag of anders in de loop van volgende week, aangezien de stroom dit weekend gefixt wordt in NY

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mischien word de trailer wel bewust vertraagd en verschoven op 8 november (VC kwam dan 10 jaar geleden uit op PS). Want stroom is er in NY, en een trailer kan wel de internetwereld gestuurd worden vanuit Schotland of ergens anders...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mischien word de trailer wel bewust vertraagd en verschoven op 8 november (VC kwam dan 10 jaar geleden uit op PS). Want stroom is er in NY, en een trailer kan wel de internetwereld gestuurd worden vanuit Schotland of ergens anders...

Dat denk ik inderdaad ook wel, als ze echt die trailer de wereld in hadden willen sturen, dan hadden ze dat echt allang al gedaan. Ergens komt het ze wel uit denk ik...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mischien word de trailer wel bewust vertraagd en verschoven op 8 november (VC kwam dan 10 jaar geleden uit op PS). Want stroom is er in NY, en een trailer kan wel de internetwereld gestuurd worden vanuit Schotland of ergens anders...

Misschien ook een beetje respect voor de mensen die de trailer (niet zeker) in NY hebben gemaakt? En misschien wel voor hun leven hebben moeten vrezen? Zou een beetje respectloos zijn door bedankt te zeggen en bekijk het maar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mischien word de trailer wel bewust vertraagd en verschoven op 8 november (VC kwam dan 10 jaar geleden uit op PS). Want stroom is er in NY, en een trailer kan wel de internetwereld gestuurd worden vanuit Schotland of ergens anders...

Misschien ook een beetje respect voor de mensen die de trailer (niet zeker) in NY hebben gemaakt? En misschien wel voor hun leven hebben moeten vrezen? Zou een beetje respectloos zijn door bedankt te zeggen en bekijk het maar.

Niet dat er geen respect is naar de slachtoffers, vind het enorm kut voor iedereen. Maar als R* echt die trailer er op 2 november op had gezet, hadden ze dat ook wel gedaan....

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mischien word de trailer wel bewust vertraagd en verschoven op 8 november (VC kwam dan 10 jaar geleden uit op PS). Want stroom is er in NY, en een trailer kan wel de internetwereld gestuurd worden vanuit Schotland of ergens anders...

Misschien ook een beetje respect voor de mensen die de trailer (niet zeker) in NY hebben gemaakt? En misschien wel voor hun leven hebben moeten vrezen? Zou een beetje respectloos zijn door bedankt te zeggen en bekijk het maar.

Niet dat er geen respect is naar de slachtoffers, vind het enorm kut voor iedereen. Maar als R* echt die trailer er op 2 november op had gezet, hadden ze dat ook wel gedaan....

Tuurlijk heb ik respect, maar als ik de reacties lees op dit forum, Youtube, Facebook enzo zie jij daar dan respect in? Neen, Rockstar liefhebbers willen gewoon een 2de trailer dat er nu een orkaan was of niet!

En wat denk je nu dat Rockstar het spijtig vind van de orkaan? Dat kan maar ze zullen sneller een generator zoeken om de trailer online te zetten dan rouwen voor de slachtoffers hoor!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laatst plaatste r nog een memorialbericht voor een fan dat zegt wel genoeg wat hun rouw betreft. Kan men niet gewoon accepteren dat ze geen stroom hebben tgv Sandy? Als ze de trailer wouden uitstellem hadden ze dit achter schermen gehouden. Men kan gewoon niet om met overmacht. Vergeet niet dat r nooit zei dat de trailer klaar was er was nog werk aan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We wachten al 1-2 jaar, ik denk dat ik gerust nog wel een week of 3 aankan hoor.

Om maar niets te zeggen over de enkele maanden die we sowieso moeten wachten totdat de daadwerkelijke game zal uitkomen. Maar het zal het wel waard zijn ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het echt triest, hoe mensen reageren ''NO TRAILER NO PREORDER''.

Give them a break. Zij zijn ook mensen, en door de verwoestende orkaan Sandy werd hun werk onderbroken. Alsof Rockstar er iets aan kan doen.

Zielig gewoon.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het echt triest, hoe mensen reageren ''NO TRAILER NO PREORDER''.

Give them a break. Zij zijn ook mensen, en door de verwoestende orkaan Sandy werd hun werk onderbroken. Alsof Rockstar er iets aan kan doen.

Zielig gewoon.

Ja, ben het echt helemaal met je eens. Iedereen die de Grand Theft Auto serie kent, weet toch al dat GTA V één ziek spel gaat worden, dus waarom dan persé wachten op een tweede trailer? Ik had hem al gepre-ordered voordat die 10 screenshots waren vrijgegeven! Ook is het voordeel van nu pre-orderen dat je meteen zo'n dubbelzijdige poster krijgt!

Ik begrijp dat mensen een tweede trailer willen zien en/of meer informatie, maar dat je als fan een trailer eist van R* vindt ik te ver gaan. Heb een beetje geduld alsjeblieft..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het echt triest, hoe mensen reageren ''NO TRAILER NO PREORDER''

dat is wel overdreven maar aan de andere kant vind ik wel dat ze een trailertje mogen laten zien na meer dan een jaar gelden sins de vorige trailer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...