Jump to content

GTA IV trailers - 5,5 jaar later


Dutchy3010

Recommended Posts

In feite heb ik eerst de game gespeeld en pas achteraf de trailer(s) gezien en eigelijk vind ik dit misschien wel de beste trailer van een GTA ooit...

Oké, je ziet niet zo geweldig veel, enkel een resum aan flitsen van Liberty City maar die trailer is gewoon zo... magisch. De muziek, de beelden het geeft je spontaan kippenvel en je krijgt zin om het spel nog eens vast te pakken (ook al dat je het al tig keer hebt uitgespeelt) Hoewel dat de meeste mensen het er waarschijnlijk mee oneens zullen zijn vond ik GTA IV hééél veel sfeer bezitten... maar sfeer hoeft niet altijd positief en "happy" te zijn, het spel was grauw en deprimerend... En dat deed het zo goed! Als je het spel speelt ben je gewoon Niko, iets wat ik in voorgaande games iets minder had, het was er wel, maar toch in mindere mate. De trailer is een soort van nostalgische goudmijn, kort maar toch magisch en rijk genoeg om er vele herinneringen uit te kunnen halen.

Hier ben ik het echt helemaal mee eens, echt prachtig verwoord! Ook ik vind dat de sfeer van GTA IV niet 'slecht' is. Mijn eerste GTA was San Andreas, waar ik echt mee ben opgegroeid, maar toch vind ik GTA IV specialer. Dit zie ik ook terug in deze eerste trailer, de sfeer, het spel, alles gewoon!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste eigen GTA was Vice City. De GTA waar ik mee in aanraking kwam was GTA III. Toen de eerste trailers en zelfs het spel Grand Theft Auto IV uitkwam had ik nog niet de beschikking over een PlayStation 3. Die kwam pas 2 januari 2009 mijn kant op. Een vriend van mij had dat wel en ik had hem dus ook al heel veel bij hem gespeeld. Ik wou het spel toen zelf ook al heel graag maar er viel niks aan te doen. Bij de release van Grand Theft Auto V weet ik zeker dat ik het spel sowieso kan spelen. Zelfs als mijn PlayStation 3 kapot zou gaan dan kan ik hem spelen want we hebben er hier in huis twee. Een voor mijn broertje en een voor mij. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar ik vooral aan denk als ik de trailer zie is de zomer van 2008. Waarom weet ik niet, waarschijnlijk omdat het een no-life periode was waarbij ik non-stop GTA IV speelde. :7

Verder vind ik de sfeer in de trailer erg sterk. Het zet meteen het duistere kantje van Liberty City neer met een duister muziekje op de achtergrond. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar eh, kan iemand mij vertellen waar die koepel is: 00:31.

Je kan natuurlijk in een heli stappen en over Liberty City vliegen, of je kan wachten tot iemand anders het doet hypocrite.gif Je vindt de koepel hier. Het pand zelf is niet te betreden en vanaf de straat is de koepel amper te zien, tenzij je wat verder weg gaat staan. het pand speelt trouwens nog wel een rol in GTA IV, het is namelijk de vestiging van de Bank Of Liberty die je berooft in de missie Three Leaf Clover.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...