Silverbyte Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 Ik kan soms maar moeilijk verkroppen dat onze veiligheid gewaarborgd wordt door mensen die in hun vrije tijd plaatjes van ganzen en Suzuki's op een forum over Grand Theft Auto plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 Ik kan soms maar moeilijk verkroppen dat onze veiligheid gewaarborgd wordt door mensen die in hun vrije tijd plaatjes van ganzen en Suzuki's op een forum over Grand Theft Auto plaatsen. De combinatie van jouw avatar en gang is minder beangstigend wil je zeggen? Oh eh... Pardon, ontopic maar weer eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 Lopende band werk Dat is ook lopende band we...... eh, weet je wat? Laten we maar weer ontopic gaan.. :$ :$ :$ haha, waarom hebben ze nou niet die +1 button hier op dit forum... geweldig En inderdaad sorry voor het offtopic gaan mensen, ik vraag om een generaal pardon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 Ik ken cubans nieuwe naam niet echt dus noem ik hem maar suzuki :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 (bewerkt) Is Cuban suzuki!? :O Zeg dat dan meteen! Dat is toch een van de leden die ik het allerbeste ken van GTAf! Zodra ik 50 posts heb (active posts, geen idee wat ze precies met ''active'' bedoelen..) ben ik weer lid van TU! CubanGangster zal altijd CubanGangster blijven, daar kan geen namechange wat aan doen! Bewerkt: 22 november 2012 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 Is Cuban suzuki!? :O Zeg dat dan meteen! Dat is toch een van de leden die ik het allerbeste ken van GTAf! Zodra ik 50 posts heb (active posts, geen idee wat ze precies met ''active'' bedoelen..) ben ik weer lid van TU! CubanGangster zal altijd CubanGangster blijven, daar kan geen namechange wat aan doen! Ik ken cubans nieuwe naam niet echt dus noem ik hem maar suzuki :$ Ahww I'm f*cking touched. Bedankt jongens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2012 Is Cuban suzuki!? :O Zeg dat dan meteen! Dat is toch een van de leden die ik het allerbeste ken van GTAf! Zodra ik 50 posts heb (active posts, geen idee wat ze precies met ''active'' bedoelen..) ben ik weer lid van TU! CubanGangster zal altijd CubanGangster blijven, daar kan geen namechange wat aan doen! Ik ken cubans nieuwe naam niet echt dus noem ik hem maar suzuki :$ Ahww I'm f*cking touched. Bedankt jongens Ja maar ik heb je ook betast... OT: Weet iemand of DakenDak zich al heeft gemeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2012 RIP Nikita... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 Is Cuban suzuki!? :O Zeg dat dan meteen! Dat is toch een van de leden die ik het allerbeste ken van GTAf! Zodra ik 50 posts heb (active posts, geen idee wat ze precies met ''active'' bedoelen..) ben ik weer lid van TU! CubanGangster zal altijd CubanGangster blijven, daar kan geen namechange wat aan doen! Ik ken cubans nieuwe naam niet echt dus noem ik hem maar suzuki :$ Ahww I'm f*cking touched. Bedankt jongens Ik kan je naam ook niet onthouden CubanGangster, veel te veel lettergrepen Ik hoop dat JVJ ook terugkomt! Heeft iemand iets van hem gehoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 (bewerkt) of Pennywise-The-Clown!! Edit: Bewerkt: 24 november 2012 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2012 of Pennywise-The-Clown!! Deze komt niet meer terug, hij is er helemaal klaar mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2012 Dat zie ik als een uitdaging. Kan iemand mij zijn mailadres even pben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2012 Dat zie ik als een uitdaging. Kan iemand mij zijn mailadres even pben? Je kan je bericht proberen te versturen via Die Hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2012 En ik zie dat supergtagamer weer terug is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2012 Inderdaad, hallo iedereen die mij nog kent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.