Jump to content

Generaal Pardon


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • SpacyColours

    21

  • Dutchy3010

    17

  • PatrickW

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

NilsHolgersson? :$

Er zijn er nog meer, waaronder een heel recente, maar Nils is inderdaad wel het bekendste voorbeeld ja :)

Arjen toch ook ? In een ver grijs verleden ?

@ hieronder, ik moest letterlijk lachen XD

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug allemaal ^^ Ik mis inderdaad DenkaanHenk nog :-(

Die is inmiddels Minister van Economische Zaken in kabinet-Rutte II geworden, dus zo zie je maar.

Zijn er nog meer Henks of Hanks die aanspraak maken op een generaal pardon?

Link to comment
Delen op andere websites

mag ik nou zo'n " Generaal Pardon " kanskaart ook houden? Ik vind het wel weer jammer hoor, dat ik buiten de boot val. Zo'n veto in je zak kan wel lekker uitkomen :puh:

nee, eventjes zonder flauwe grappen te maken:

Ik kan begrijpen dat om een Poolse landdag te verkomen , dit niet gebeurt.

Maar begrijp, dat als mensen zich wel jaren aan de regels hebben gehouden, dat die ook zoiets hebben van... wat is dit nu weer voor kolder? Athans, zo denk ik over het immigratie generaal pardon. Het forum generaal pardon is minder genuanceerd ( minder haken en ogen ), maar ik vind wel dat er een generaal beleid betreft dit onderwerp moet komen ( wellicht alleen op administratoreel niveau ) .

Immers zou ik het niet reëel vinden, als 12 jarige trollers nu gebanned worden, niet dezelfde kans kunnen krijgen, als de 12 jarige trollers van vroeger die nu een generaal pardon krijgen.

En het argument: " iemand denkt dan " ach, na een volgende warn krijg ik weer een kans" " is naar mijn mening onvoldoende, immers word het geval apart goed gescreened en is zo'n kans dus verre van zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om zo veel berichten te zien van mensen die ooit weg waren en nu hier eindelijk weer een beetje kunnen komen rondhangen :) Ik moet wel zeggen dat ik niemand (her)ken, maar toch aan alle teruggekeerde leden: welcome back!

Mijn registratie datum is ook '05 en die van jou '09. Logisch dat je de helft niet kent :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...