Jump to content

Generaal Pardon

Dutchy3010

Recommended Posts

Nope, dat is voor ons geen reden geweest. Als ik voor mijzelf mag spreken: als ik kijk hoeveel ik veranderd ben t.o.v. 2006/2007/2008, dan kunnen gebande leden ook zo veranderd zijn. Wij zijn nog steeds van mening eens geband, altijd geband, maar voor deze keer maken we een uitzondering.

Delen op andere websites

• Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

23

• SpacyColours

21

• Dutchy3010

17

• PatrickW

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okee, nogmaals bedankt voor dit iniatief! Ik had niet verwacht dat het er ooit van zou komen met het strenge (doch rechtvaardige) beleid. Ik hoop dan ook dat ik en de andere gebande leden een positieve bijdrage zullen leven aan het forum en het generaal pardon een succes wordt! Misschien dat leden die dit generaal pardon missen of nog niet geband zijn ook zo'n buitenkansje kunnen krijgen over wat jaartjes!

Delen op andere websites

• 3 weken later...

De laatste week van de aanwezigheid van Generaal Pardon is aangebroken. Iedereen die nog van deze gelegenheid gebruik wil maken, kan ik de openingspost lezen hoe te handelen. Vanaf 1 januari vervalt deze mogelijkheid en wordt de normale regel weer van kracht: "Een Ban is permanent".

Delen op andere websites

Hey Danny,

Hier mijn antwoord op de vraag; Hoe werkt een ban?

Allereerst zal ik trachten inhoudelijk uit te leggen wat een tot een ban kan leiden op het forum, om vervolgens uit te leggen wat er gedaan word bij een ban en uit te leggen wat het Generaal Pardon inhoud..

De essentie van een ban houd in,dat je volgens de crew op dat moment absoluut niet voldoet aan wat een lid volgens de algemene voorwaarden en regels behoort te voldoen. Dit is aan de eigenaar van de site en de crew, om hierover te beslissen. Men doet dit op het forum volgens een waarschuwingssysteem

Overtreding van de grondregels wordt altijd bestraft met een officiele waarschuwing (+20%), bij hele zware overtredingen zelfs +40% of meer.

Bij herhaaldelijk overtreding van de gedragsregels zal de crew in de meeste gevallen een PB sturen om je aan te spreken op je gedrag. Als je daarna door blijft gaan krijg je alsnog een officiële waarschuwing. In ernstige gevallen kan ook direct een officiële waarschuwing worden gegeven.

en onder extreme omstandigheden, kan er ook een zero-tolerance beleid toegepast worden. Of dat volgens het lid onterecht of niet, maakt niet uit, immers heeft GTAForum.nl ten allen tijden het recht om het lidmaatschap op te heffen of de toegang te ontnemen tot GTAForum.nl.

Een ban houd inhoudelijk in, dat je lidmaadschap voorgoed is beëindigd op gronde van de algemene voorwaarden en regels en dat je account en IP op non-actief word gesteld.

Het generaal pardon houd in, dat eenmalig ( vanaf 10 november 2012 00:27 GMT ) deze ban niet permanent is beëindigd, maar met een optie tot temporeel. Vanaf vandaag ( 1 januari 2013 00:00 GMT ) is het generaal pardon weer beëindigd en is de ban weer, zoals in het helpdocument regels staat, permanent.

Mocht je betreffende dit onderwerp nog vragen hebben, probeer het antwoord te vinden in de bijlage(n) en / of vraag het gerust :)

Bijlagen:

mainpost Generaal Pardon

Help Topic: Regels

Help Topic: Algemene voorwaarden

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...