Jump to content

Generaal Pardon

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Laat het duidelijk wezen, het account en IP van het lid zijn bij een ban op non-actief gesteld op gronde van de algemene voorwaarden en regels. Als je dan via jouw IP op de ban terecht komt, dan voldoe je aan het opzettelijk en wederrechtelijk binnendringen in een computersysteem of netwerk en dat is per Nederlandse wet verboden :) Hierop staat een straf van maximaal 1 jaar cel of geldboete van 16.750 euro

Er staat echter niets, over via een ander IP contact maken met het IP van het forum. Echter is het niet mogelijk om dan een account te creëren, immers is het oude account op non-actief gesteld en dan geld nieuwe account als een dubbelaccount.

Je kan dan alleen een account aanmaken, bij een ( nieuw ) Generaal Pardon, na goedkeuring van de crew.

Bewerkt: door commando
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

23

• SpacyColours

21

• Dutchy3010

17

• PatrickW

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Krijgen we ook de namen bij de uitslag of alleen het aantal leden?

En krijgen we ook de leden te zien die opnieuw zijn gebanned? Want dat zijn er volgensmij 2.

Geplaatst:

KOMT DIE LIJST NOG?

Ik denk eerder dat ze gewoon een aantal geven, imo zit er sowieso geen toegevoegde waarde aan een lijst met namen.

Geplaatst:

Nou ik begrijp het wel. Ik ben ook wel nieuwschierig.

Maar ik begrijp ook wel dat de crew het erg druk zal hebben en de lijst dus nog zal moeten wachten (nee ik ben geen crewlikker)

Geplaatst:

Verdere berichtgeving betreffende dit onderwerp eis ik via PB te ontvangen.

( op gronde van een groot off-topic gedeelte, zowel van de crew als van de medeleden. Wordt dit wel gedaan, zal ik hier geen respons op geven via dit topic, maar via PB. )

Je hebt niets te eisen. Jammer dat dit mooie topic is ontspoord door jouw getroll. Verder ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken.

Misschien een kleine clean geven?

>>> Door Dutchy3010: Dat had ik gedaan als ik niet op mobiele versie moest omdat ik op vakantie ben. :puh: wellicht iemand van mijn collega's?<<<

ONT: Goed initatief, een tweede kans voor iemand.

Geplaatst:

Discussie tussen Commando, Dutchy3010 en diverse verwante reacties, sommige zinnig, andere onzinnig, verborgen in het topic op bovenstaand verzoek. Mocht er reden zijn verder te discussiëren dan bij deze het verzoek dat niet in dit topic te doen, maar via PB. na overleg verhuisd naar apart topic in Feedback.

Verdere reacties hier gelieve ontopic te houden en binnen het redelijke, discussie daar afmaken. smile3.gif

Wat gebeurt er eigenlijk met het email adres uit de OP? Blijft dat gewoon actief of?

Ik verwacht dat dit zal worden gemeld wanneer er een soort van "eind reactie" volgt bij het sluiten van dit topic. knipoog.gif

Geplaatst: (bewerkt)

ik dacht dat deze actie gold tot 31-12-2012 23:59??

Bewerkt: door Bodemloos

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...