MegaPilot Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Aaah, een PS grapje van de admins dus.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Het grapje gaat zelfs nog een nivootje dieper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Vertel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Vertel? Die meneer is een generaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 En.......? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Generaal pardon..lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 En..... En...... En....... ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Generaal met naamplaatje pardon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 (bewerkt) Die meneer op de foto is David Patraeus, (inmiddels ex-)hoofd van de CIA, die een paar dagen geleden geband ontslagen is door Joriz Obama vanwege spammen overspel. ;P Klik. (ik lees het ook pas net :$) Bewerkt: 12 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Die meneer op de foto is David Patraeus, (inmiddels ex-)hoofd van de CIA, die een paar dagen geleden geband ontslagen is door Joriz Obama vanwege spammen overspel. ;P Klik. (ik lees het ook pas net :$) inderdaad, generaal pardon, die diep door het stof ging deze week. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Die meneer op de foto is David Patraeus, (inmiddels ex-)hoofd van de CIA, die een paar dagen geleden geband ontslagen is door Joriz Obama vanwege spammen overspel. ;P Klik. (ik lees het ook pas net :$) inderdaad, generaal pardon, die diep door het stof ging deze week. :schater: Geweldig :schater: Kwamen jullie toevallig ook vanwege hem op het idee voor dit topic of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 *zoekt driehoeken op PatrickW's profiel* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Ja, ik herkende 'm vanochtend op de voorpagina van m'n krant, dankzij deze mededeling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Die meneer op de foto is David Patraeus, (inmiddels ex-)hoofd van de CIA, die een paar dagen geleden geband ontslagen is door Joriz Obama vanwege spammen overspel. ;P Klik. (ik lees het ook pas net :$) En we hebben een winnaar. U mag door voor de koelkast! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2012 Pardon! Wat zeiden jullie daar lieve TFT-kindertjes? Alsof iemand nog weet wie ik ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.