Jump to content

Hoeveel GB denken jullie dat de game wordt voor de PC, mits hij hiervoor uitkomt?


Djmaddox

Recommended Posts

Zoals we weten wordt de map extreem groot en zijn de textures heel mooi, glimmend en cool en zo. Hoeveel GB denken jullie dat de game gaat worden? Even als referentie: GTA IV was 16GB zonder patches.

Ikzelf denk dat we rond de 30GB zullen zitten, wat denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Overlaatst stelde iemand die vraag ook aan me en ik antwoorde toen "ergens rond de 26 Gig lijkt realistisch, maar hoger is zeker aannemelijk"

Maar als we eerlijk zijn zou het ook zelfs richting de 50 Gb kunnen gaan (hoewel dat de spelers dat niet zo graag zullen zien) dus ergens tussen 25-40 :3

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dan dat GTA V best zou installeren op het HDD op Xbox 360 en PS3 ipv spelen op disc want als het toch richting van boven 30GB op HDD vraag ik me af of een heel map geladen kan worden zonder problemen of haperen

Ja ik ga zeker weten dat doen, want ik haat het als ik moet wachten als ik gewoon wil vliegen/rijden... Toch denk ik dat er gewoon twee of drie disks komen, waarvan je er een of twee móét installeren op je xbox, gewoon voor de textures, animaties, of wat dan ook..

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dan dat GTA V best zou installeren op het HDD op Xbox 360 en PS3 ipv spelen op disc want als het toch richting van boven 30GB op HDD vraag ik me af of een heel map geladen kan worden zonder problemen of haperen

Bij zulke games willen de makers juist dat je hem installed op je console. Zo kun je optimaal genieten zonder die discs erin te douwen. En volgens mij staan op de discs voornamelijk missie's e.d. Dit leek mij zo ivm LA Noire waar je enkel de disc moest vervangen om verder te gaan in de story. De hele stad was gewoon ingeladen bij disc 1.

En ik moet mn xbox hdd eens gaan opruimen. Ofja, kheb nog een half jaar :')

Edit; OT : Ik gok zo tegen 36.9GB.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...