Jump to content

HELP om gta iv te kopen


lokan

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik wil gta iv kopen bij game mania maar hoe kan ik dat doen ben zelf 12 jaar heb zelf gta iv illegaal maar ben van plan om hem te kopen wand ik wil gta iv kopen maar hoe doe ik dat zonder ouders weet iemand dat? wand ik wil hem zo graag :eten: :eten: :eten:. maar werkt het via een briefje of heeft iemand anders een manier ik kan het niet met een oom doen en ook niet online dus heeft iemand een manier?? HELP :muur: :muur: :muur:

Groetjes Lokan

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lokan

    11

  • Sammie_GTA

    4

  • Hanneswasco

    3

  • Dipsie8

    3

Toen ik GTA IV kocht had ik voldoende aan mn moeders handtekening, maar ik had gewoon geluk denk ik...

Btw, wie doet er nog multiplayer in GTA IV? (Behalve wat vrienden dan) :puh:

@ hierboven o,O Ik mocht op mijn 7de al Red Alert 2 spelen en Star Wars Jedi Knight Jedi Outcast 2 xD Maarja, alle ouders zijn verschillend...

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

ow shit kan ik het spel wat ik heb nu verkopen het spel heet: Need for speed most wanted van 2012 kan ik die voor 30 euro verkopen op marktplaats en dan zoeken op marktplaats voor gta iv?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo lokan,

Probeer GTA IV anders te kopen via een webshop zoals Bol.com.

Je kan hem daar voor rond de 18 euro inclusief verzendkosten bestellen, zie de link voor de PC versie van Grand Theft Auto IV.

Groeten,

linux-or-unix

EDIT: link toegevoegd, was ik vergeten :)

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het toch willt kopen, voor de pc dan, kan je het best via Steam downloaden.

Voor PS3 uit de PS Store en voor de

XBOX uit de Live Marketplace.

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...