Jump to content

HELP om gta iv te kopen


lokan

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lokan

    11

  • Sammie_GTA

    4

  • Hanneswasco

    3

  • Dipsie8

    3

Nou als je in het Zuiden van Nederland woont kun je natuurlijk ook even de grens oversteken. In België zijn de PEGI-regels enkel richtlijnen en kun je gewoon in een winkel naar keuze je game gaan kopen, ongeacht je leeftijd. Ik koop toch al sinds mijn 13e mijn GTA's gewoon zelf, dus... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik woon in zwolle dus jah haha gaat moeilijk maar heb al geregeld via mijn vader stiekem overlegt dus ja dan meot je net geluk hebben he VIEUW dat scheelde echt een haartje ik denk eindelijk yes yes yes eindelijk online met gta iv ik verheug me erop echt :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: :dans: ^_^ ^_^ ^_^0_0 0_0 :eten: :eten: :eten::tu::slotje: :slotje:

maandag ga ik hem halen ben echt druk nu :*D :*D :*D :*D :*D :*D :*D :*D :*D :*D :*D :*D

laat nog ff open wand ik weet niet hoe ik gta iv legaal kan installeern

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken als je achteraf nog iets aan je bericht wilt toevoegen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een triple-post :puh:

Hoe installeer je GTA 4 legal:

1. Doe de CD van gta 4 in je disc drive.

2. Start de setup

3. Volg de stappen

4. Start GTA IV

5. Log in met je Windows Live/Xbox/GFWL account.

6. Vul de productcode in en activeer.

Zo, je bent klaar. Als het niet gelukt is: klik

Link to comment
Delen op andere websites

maar nog een vraagje sry voor die vraag echt maar pest er niet mee!!!

Ik zie mijn vader om de 3 weken (vedder vertel ik niet warrom ik om de 3 weken zie) en ik heb zijn nummer om te bellen en vedder niks van hem vedder van mezelf een paspoort kan hij dan gewoon zeggen dat ik het spel mag? of lukt het anders niet? HELP wand daar denk ik eens aan :ch: . en ja ik kan daar tegen tegen een grapje hoor ahahah :*D

Bewerkt: door lokan
Link to comment
Delen op andere websites

Een: kalmeer eventjes en probeer alles eens gewoon in één post samen te editten, iemand die je nu wilt helpen moet heel het topic doorlezen om een idee te krijgen wat de situatie is en dat kan natuurlijk hopen simpeler als het in één post is samengevat.

Twee: je moet (in Nederland) bij het kopen van een 18+ game gewoon een ouder (of voogd of iemand met een leeftijd van boven de 18) met je meenemen naar de winkel, als dat niet zo snel kan als dat je zelf lief is dan moet je maar wat geduld kweken, dat zal je later van pas komen.

Drie: een game installeren is puur een CD/DVD in je DVD-Drive pleuren en hem installeren (mits het invoeren van de code die je bij je disc krijgt)

Mocht je toch problemen hebben bij één van deze stappen kun je die stellen wanneer die problemen zich voordoen, het is vrij nutteloos om je nu te gaan helpen bij het installeren van een game terwijl je zelf nog niet eens op de hoogte bent van wanneer je de game al dan niet zal kunnen kopen.

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je best eens naar de lokale gamewinkel gaat en daar vraagt wat je moet doen om het spel te kopen, een telefoontje naar je vader kan misschien wel genoeg zijn. En als je het spel niet van je ouders mag spelen dan zal je je daar toch gewoon moeten bij neerleggen. Je ouders zijn nog altijd verantwoordelijk over je en zij moeten dus beslissen of jij zulke spelen wel of niet mag spelen (er staat nu eenmaal niet voor niets zo'n leeftijdsgrens op het spel). Wij zullen je dus ook niet helpen om het spel te verkrijgen zonder de toestemming van je ouders.

Zoals Phoenyxar al zei: mocht je problemen hebben met het installeren kan je hiervoor altijd hulp vragen op het forum. Echter hoef je dit niet te doen als je nog niet eens geprobeerd hebt (of zelfs nog niet de mogelijkheid hebt) om het spel te installeren. Maar aangezien je het spel al illegaal geïnstalleerd hebt denk ik niet dat er problemen zullen zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt voor de tip. ik neem mijn telefoon mee en mijn paspoort en mijn bon van mijn spel tewaarde van 50 euro en Hanneswasco bedankt :*D

Nog een vraag echt de laatste: Is het heel erg makkelijk om het spel te installeern en om online te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel installeren en online spelen is doorgaans geen probleem. Het enige vreemde is dat als je de DVD in je computer zal stoppen er een scherm zal verschijnen met rare Chinese tekens: dit is normaal en is een fout in het spel. Je hoeft gewoon op één van de twee knoppen te drukken (ben vergeten welke :$ probeer ze allebei eens uit) en het spel zal installeren. Ook online spelen geeft doorgaans geen fouten, mochten deze er wel zijn maak dan gerust een nieuw topic aan in het daarvoor bestemde forum (IV: Technische Problemen).

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een tip voor mensen die in dezelfde situatie zitten: het kopen van GTA SA op bol.com lukte mij ook toen ik 13 jaar was, en anders kun je het op Steam nog wel proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gedoe was dat vandaag het lukte niet omdat ik geen bewijs hebt van mijn vader dus zwaar kut. Morgen komt mijn vader dus meteen naar school naar Game Mania echt kut!!! :erm: :erm: :erm: :erm: :muur: :muur: :muur: :muur: :muur: :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...