Jump to content

Kaart van map aanpassen


520860

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ik ben het zat om constant met Alt-Tab vanuit SA naar Windows te schakelen om op te zoeken waar ik bijvoorbeeld Armor of een 24/7 kan vinden. Daarom wil ik de kaart (dus die kaart die je ziet in de mini-map én te zien krijgt als je in het Pause-menu op 'Map' klikt) voorzien van icoontes van verschillende voorzieningen. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik dit moet doen. Is er ergens een texture van de kaart die ik kan aanpassen of komt er meer bij kijken?

Tips zijn welkom! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vast ook wel op een of andere manier mogelijk met CLEO door middel van map icons. Helaas ben ik niet echt thuis in SCM dus daar zal iemand anders je mee moeten verder helpen.

04CE: $MARKER_EMMETS_GUN = create_icon_marker_without_sphere 18 at 2447.364 -1974.496 12.5469

Lijst van icoontjes: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MapIcons

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek op Google naar de TXD Workshop, die zou prima moeten werken met het uitpakken van de TXD's. ;) Dan heb je de bestandjes "radar00.txd" tot "radar143.txd", die samen worden gebracht tot een 12 x 12 rooster van de map. Hierbij is elke TXD één vakje van de map. Radar00 is het vakje helemaal links bovenin, radar143 is het vakje helemaal rechts onderin. ;)

De textures zelf kun je vervolgens bewerken met programma's als Paint of Photoshop.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...