Jump to content

GTA V Cover & Box (Fan art)


Foreigner97

Recommended Posts

Ziet er erg cool uit, ik heb ook al soortgelijke posts en covers van het hoesje hier op GTAForums.com gezien. Niet normaal wat daar allemaal voor moois langskomt! Een paar voorbeelden:

(En nee, de tweede is niet officieel van R*, gewoon heel mooi in hun stijl gemaakt!)

post-112164-0-63254900-1352665990_thumb.jpg

post-112164-0-77362300-1352666028_thumb.jpg

post-112164-0-93419800-1352666050_thumb.jpg

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Die video vind ik erg leuk in elkaar gezet. Traditioneel mist inderdaad de helikopter maar dit ziet er ook gewoon top uit. De boxart in het tweede bericht is natuurlijk niet zoals we gewend zijn maar vind hem erg mooi. Misschien krijgen we wel iets in die richting. Het spel zelf slaat ook een andere weg in door het kiezen van drie hoofdpersonages i.p.v. één dus wie weet doen ze ook wel iets nieuws met de boxart. Iets wat we niet zouden verwachten.

Derde plaatje van het tweede bericht is inderdaad ook erg mooi gedaan. Ik zou willen dat ik dit ook kon maar helaas kan ik dit niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze kerel heeft er verstand van. Grappig om te zien hoe hij eerst nog worstelt met verschillende fonts en de plaatsing van de tekst. Wel een beetje jammer van de uiteindelijke achterkant, vond de eerste versie met die dam een stuk toffer en professioneler.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...