Jump to content

Into the Inferno


Gta Ripper

Recommended Posts

Dit ziet er goed uit, lekker effect ook met die vurige lijnen, maar het is het zonde om op zo'n klein canvas te blijven. Haalt een beetje de power uit je ontwerp en dat is zonde, want hier zit zeker wel potentie in. Ik zeg: go big! Big, bigger, biggest! Qua effect en sfeer zit je op de goede weg. Ik denk dat je hier een heel 'raar' ontwerp van kunt maken. Vuur, lekker mysterieus, misschien nog wat origami of iets dergelijks erbij. Gewoon lekker gek doen en kijken waar je eindigt. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie, Matthijs. Het idee was om een verticale signature te maken, maar er zit wel wat in dat dit large piece materiaal is. Ik kwam zonet ook op allemaal gave ideeën van wat ik allemaal met dit design had kunnen doen op een groter formaat. Ik kan er nu helaas niks meer mee, omdat ik dan erg veel layers moet verwijderen als ik er nog een large piece van wil maken. Ik zal de optie om een large piece te maken onthouden als ik weer eens een soortgelijke stock tegenkom.

Ik heb trouwens ook een derde versie er bij gestopt nu, met meer contrast en wat sharpening over het hoofd van het meisje.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...