Jump to content

Installeren


lokan

Recommended Posts

Hey hallo allemaal,

Ik heb een vraagje desondanks heb ik gta iv kunnen. Maar hoe moet ik gta iv legaal installeeren wand ik heb het IELEGAALE spel er af gehaald en nou wil ik weten hoe het legaal moet wand ik heb een serrie nummer achter het boekje waar moet je het invoeren volgensmij moet je een code hebben bij de installatie en om bij de eerste keer opstarten hoe moet dat allemaal ik heb echt bewijs als je vraagt ik heb het legaal anders kopiér ik het. bedankt alvast voor het andwoord (en kan ik met een gedownloade savegame online?)

loken116

Bewerkt: door lokan
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals we al eerder aan je hebben gezegd hoef je gewoon de DVD (1) van GTA IV in je computer te stoppen en de stappen volgen, gewoon een aantal keer op 'Volgende' klikken en eens 'I accept ...' aanvinken. Het enige vreemde bij de installatie van GTA IV is waarschijnlijk dat je in het begin een venster zal zien met daarop rare (chinese?) tekens, dit is normaal en is een foutje in het spel. Druk gewoon op één van de twee knoppen die onderaan het venster staan (ik kan me niet meer herinneren welke de goede is, dus probeer ze allebei uit mocht er niets gebeuren).

Je kan met gedownloade savegames spelen, maar daar heb je XLiveLess voor nodig, voor meer info daarover verwijs ik je door naar dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...