Jump to content

Nieuwe screenshots!


bugatti

Recommended Posts

Het eerste wat me opvalt in de eerste screenshot zijn de hoge hoogspanningsmasten die we ook zien bij de 'countdown' naar de tweede GTA V trailer. Ook zie ik de Los Santos River met minstens twee bruggen die over de rivier spant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zie ik de Los Santos River met minstens twee bruggen die over de rivier spant.

Goed dat je het vermeldt want ik zag er bijna enkel een waas van paars-grijze stedelijkheid in... Niet de meest interessante screen, maar als ik er zo naar kijk dan wordt ik benieuwd of de "One Mile Club" (de monolithische megtall wolkenkrabber in aanbouw) volledig toegankelijk zou zijn...? Het gebouw lijkt open te zijn of toch alleszins niet bedekt. Met wat helikopterstunt en een parachute kun je daar zo inraken. Open de Easter Egg Hunt daar maar!

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gok dat de eerste foto de helikopter vanuit de docks van Los Santos en op noord westelijke richting richting de Hollywood walk of fame vliegt.

@ Phoenyxcar Ik denk dat de "One Mile High Club" wel toegankelijk is, maar met een challenge. Het doet me denken aan het gebouw wat je in Vice City opblaast!

Over de tweede foto, volgens mij is het een screencap uit de Missie waar ze het over hebben gehad in de demo/previews. De video die Joriz postte, schijnt daar iets meer licht op.

Verder bedenk ik me, voor elke screenshot die uitlekt of uitkomt wordt wel een topic aangemaakt, waarom niet 1 groot topic ?

>>> Door VWO-er: We houden zo nog een beetje het overzicht. Het GTA V-topic kunnen we beter gebruiken om de kleine dingen te plaatsen, zodat we in dit topic twee screens wat uitvoeriger kunnen bekijken.<<<

Point is clear :>

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal screenshots van die ene missie waar we bijna ondertussen alles al van weten, blijven mooie screenshots, maar veel verder kom je er nietmee. Al geeft de eerste een mooi overzicht van de skyline, dat hebben we nog niet zo vaak gehad. Meestal de chiquere wijken rond Vinewood.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee maar ik had het idee dat ik die eerste al een keer had gezien. Overigens ben ik benieuwd hoe dat rapellen in zijn werk gaat en wanneer je dit kunt doen. Zou je dit kunnen doen op elk willekeurig gebouw en ook in multiplayer? Of zou het net zoals in Grand Theft Auto IV zijn met die liften aan de zijkant van het gebouw die in de multiplayer niet werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee maar ik had het idee dat ik die eerste al een keer had gezien. Overigens ben ik benieuwd hoe dat rapellen in zijn werk gaat en wanneer je dit kunt doen. Zou je dit kunnen doen op elk willekeurig gebouw en ook in multiplayer? Of zou het net zoals in Grand Theft Auto IV zijn met die liften aan de zijkant van het gebouw die in de multiplayer niet werken?

Het zou op dezelfde manier werken als in Rainbow Six Vegas en Vegas2. En dat werkte naar mijn idee perfect. Dus ga er maar van uit dat het wel lekker speelt. Alleen hopen dat je het op meerdere plekken gewoon uit kan voeren inderdaad.

Edit: De eerste screen die je ziet is DOWNTOWN Los Santos waarin je onderweg bent in de missie die al zo vaak verteld is. Je bent hier in onderweg naar het grote IAA building. (de CIA van GTA) En de tweede screen is duidelijk dezelfde missie waarop Micheal op het punt staat het gebouw binnen te vliegen.

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: De eerste screen die je ziet is DOWNTOWN Los Santos waarin je onderweg bent in de missie die al zo vaak verteld is. Je bent hier in onderweg naar het grote IAA building. (de CIA van GTA) En de tweede screen is duidelijk dezelfde missie waarop Micheal op het punt staat het gebouw binnen te vliegen.

Klopt, maar doordat we zoveel aansluitende screens krijgen van verschillende momenten in die missie, kunnen we wel een veel beter beeld van Los Santos krijgen. Zo ben ik het gebouw van de FIB al meermaals tegengekomen in combinatie met de Mile High Club, inclusief andere hoogbouw. Zo heb ik op het moment al een keten van een stuk of 10 aangrenzende screens. Liever dit dus, dan dat we totaal verschillende screens krijgen. Dat laat wel leuk zien hoe (divers) Los Santos eruitziet, maar verder schiet je er weinig mee op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...