exmpletree Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Dat was.... ongelofelijk... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik vond het ongestructureerd, eigenlijk. Er zat geen verhaal in, alleen zoveel mogelijk actie bij elkaar. Een goede trailer heeft wel iets van een verhaal... Maar het ziet er wel schit-te-rend uit! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik vond het ongestructureerd, eigenlijk. Er zat geen verhaal in, alleen zoveel mogelijk actie bij elkaar. Een goede trailer heeft wel iets van een verhaal... Maar het ziet er wel schit-te-rend uit! Ben ik zeker met je eens, slecht was die niet, maar het was wel een beetje chaotisch om te zien. Verder natuurlijk erg mooie beelden! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Geen verhaal? Nou het introduceert de 3 personages en hun directe leefomgeving wel, maar dan afgewisselt met een overdaad aan... actie. Dus er is wel een soort van rode draad, maar ze wordt nogal overschaduwt door al het andere dat tegelijkertijd gebeurt Reageren
Rockpoort Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Whahaha, zagen jullie ook die hond op 1:15? Daaaas veeet lol Reageren
Kloep Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ziet er allemaal heel mooi uit, maar heb helaas niet veel nieuws gezien... Veel dingen herkenbaar uit eerdere screenshots. Jammer... Toch kijk ik wel uit naar de game. Reageren
Jozz Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 wat een prachtig spel wordt dit! Wordt misschien mijn favoriete GTA game. wie weet. maar wat een vooruitgang zeg sinds GTA 4 mijn god Reageren
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Let's bounce. Okay. We're bouncing. Jup, die vat het wel samen. Bij Michael aan het zwembad dacht ik: ik wist dat dit erin kwam. Daarna pure actie. Zoals jesperkaj zegt ook prachtig openingsshot (goed trouwens van die screen, nu kan ik hem op mijn gemak eens bekijken). Maar wat erbovenuit stak: vrachtvliegtuig! Als je opeens een auto voor je neus ziet vallen, weet je meteen wie het was. Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Let's bounce. Okay. We're bouncing. En vervolgens staat 'ie bovenop een lijk te springen Heerlijke humor in die trailer gestopt, mooi om te zien, ook al zijn we qua verhaal nog niet veel rijker. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Dit stukje Los Santos komt me iets te bekend voor. *Met weemoed terugdenkt aan Wrong Sides of the Track*. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Simply loving the view! 100% agree! Ik drukte al meteen op pauze toen deze shot in beeld kwam. Wat kan je toch heerlijk ver kijken. Toch jammer dat het weer niet helemaal mee zit! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Prachtig, mooi humor. 'Hey, let 's bounce!' 'Bounce? We're bouncing' Simply loving the view! 100% agree! Ik drukte al meteen op pauze toen deze shot in beeld kwam. Wat kan je toch heerlijk ver kijken. Toch jammer dat het weer niet helemaal mee zit! Ik hoefde niet eens op pauze te drukken, zo erg haperde hij Nu vol gebufferd, 720P. Bewerkt: 14 november 2012 door _Night-Men_ Reageren
Shorty_D Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik heb er geen woorden voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.