Faenty. Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Weer nieuwe screenshots van R* En er worden vandaag nog 2 verwacht van IGN die ik hier dan ook zal posten! Bron: http://www.gtav.net/news/single.php?id=4483 Reageren
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) De laatste is niet nieuw, de andere twee wel. Hij leek goed op een andere screen. De eerste geeft ons het beste beeld van Noord-Los Santos dat we nu hebben (van Vinewood afgezien dan). Spijtig dat we niet veel verder kunnen kijken door de mist. Op het eerste zicht dacht ik: downtown ligt veel te dicht bij Griffith Observatory (want vandaar is de screen genomen), maar blijkt dat dit in het echt ook niet zoveel verschilt. Het water dat we zien is geloof ik afkomstig van een meer, het lijkt me onmogelijk dat dat de kust is. Bewerkt: 14 november 2012 door thebig Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 De laatste is nieuw hoor, er was wel een anders screenshot dat daar ergens in de buurt is genomen.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 O_O die eerste screenshot. Die draw distance! Die stad! Ik wil dat het lente is!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Wat een gigantische diversiteit aan mensen toch op al die screens. Reageren
bugatti Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Spijtig dat we niet veel verder kunnen kijken door de mist. dat is geen mist, dat is de zogenoemde LA-smog ;-) Bewerkt: 14 november 2012 door bugatti Reageren
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Dat van LS wat je op de eerste screen ziet, ziet er nou niet echt bijzonder groot uit... Ik weet niet of er nog meer LS is, maar dit vind ik niet zo groot lijken. Misschien komt dat ook doordat je zo ver weg staat oid. Reageren
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik denk dat er nog wel meer is hoor! En ook dit vind ik al erg groot Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Kijk maar eens hoe klein die gebouwen zijn, plus die ena laatste, waar je geeneens het einde ziet. Plus deze pic.twitter.com/oZuQ8P2X Pittig groot niet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Die eerste screen is eigelijk lichtjes bedriegend, de stad lijkt er kleiner op dan ze eigelijk is, komt ook door de licht helling van die heuvel. Maar het is echt wel een geweldige screen! Ik dacht trouwens bij die laatste ook direct aan de reeds vrijgegeven screen van enkele dagen terug. Vespucci Surfing... nou het zal waarschijnlijk geen minigame opleveren maar het improviseren is toch vrij leuk Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Wat een gigantische diversiteit aan mensen toch op al die screens. Vind je? Ik zie al twee mensen in een geel shirt en zwarte shorts, twee vrouwen in zwarte bikini en twee vrouwen in roze tenue en witte shorts. Ik verbaas me er ook nog steeds over hoe slecht de police cruisers er nog steeds uit zien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik zie toch enkel de vrouw met roze shirt hoor. Dat er verder nog enkele peds zijn die dezelfde kleuren hebben qua kleren is toch vrij normaal, dat heb je in het echte leven toch ook. Ik snap wel niet wat je bedoelt met de Cruiser, wat moest er dan beter aan...? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Vind je? Ik zie al twee mensen in een geel shirt en zwarte shorts, twee vrouwen in zwarte bikini en twee vrouwen in roze tenue en witte shorts. Ja. Want ondanks dezelfde zwarte bikini, zijn het verschillende gezichten erop. Ondanks twee gele shirts, zijn het verschillende shirts... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Op de eerste screenshots is gewoon geweldig goed te zien hoe mooi en groot de stad wel niet zal zijn. En dan naast de stad nog al deze andere gebieden. Geweldig gewoon! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.