Jump to content

Weer nieuwe screens


Faenty.

Recommended Posts

De laatste is niet nieuw, de andere twee wel. Hij leek goed op een andere screen.

De eerste geeft ons het beste beeld van Noord-Los Santos dat we nu hebben (van Vinewood afgezien dan). Spijtig dat we niet veel verder kunnen kijken door de mist.

Op het eerste zicht dacht ik: downtown ligt veel te dicht bij Griffith Observatory (want vandaar is de screen genomen), maar blijkt dat dit in het echt ook niet zoveel verschilt.

Het water dat we zien is geloof ik afkomstig van een meer, het lijkt me onmogelijk dat dat de kust is.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste screen is eigelijk lichtjes bedriegend, de stad lijkt er kleiner op dan ze eigelijk is, komt ook door de licht helling van die heuvel. Maar het is echt wel een geweldige screen! Ik dacht trouwens bij die laatste ook direct aan de reeds vrijgegeven screen van enkele dagen terug. Vespucci Surfing... nou het zal waarschijnlijk geen minigame opleveren maar het improviseren is toch vrij leuk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gigantische diversiteit aan mensen toch op al die screens. icon_mrgreen.gif

Vind je? Ik zie al twee mensen in een geel shirt en zwarte shorts, twee vrouwen in zwarte bikini en twee vrouwen in roze tenue en witte shorts.

Ik verbaas me er ook nog steeds over hoe slecht de police cruisers er nog steeds uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie toch enkel de vrouw met roze shirt hoor. Dat er verder nog enkele peds zijn die dezelfde kleuren hebben qua kleren is toch vrij normaal, dat heb je in het echte leven toch ook. Ik snap wel niet wat je bedoelt met de Cruiser, wat moest er dan beter aan...?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind je? Ik zie al twee mensen in een geel shirt en zwarte shorts, twee vrouwen in zwarte bikini en twee vrouwen in roze tenue en witte shorts.

Ja. Want ondanks dezelfde zwarte bikini, zijn het verschillende gezichten erop. Ondanks twee gele shirts, zijn het verschillende shirts...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...