Jump to content

Nieuw screenshot IGN 15 november


p-p

Recommended Posts

Hoi iedereen,

IGN heeft zojuist weer twee screenshots geplaatst op hun website ( http://www.ign.com/images/games/grand-theft-auto-v-pc-20593/50a549709670477d835a805d ).

Beide waren ze reeds bekend, maar toch laat ik het even weten. De eerste staat al in het Screens/trailers/artworks-topic, maar de tweede nog niet. Tevens hebben we die tweede alleen nog maar in een lagere kwaliteit gezien, nu pas komt hij in HD uit.

Cheers,

p-p

P.S. @Dutchy: ik post deze screens nu nog maar even hier. Ik neem aan dat ze dan daarna bij het screens/trailers-topic worden geplaatst

post-112164-0-79806500-1353021575_thumb.jpg

post-112164-0-74196200-1353021622_thumb.jpg

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Deze screens waren al langer bekend (één van beiden stond al in het screen topic, de ander had ik al gezien maar vergeten toe te voegen). Ze stonden echter in "Het Grote GTA V topic", welke gesloten is, vandaar dat ik dit topic open liet. ;)

Richman hotel.. Valet parking?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze screens waren al langer bekend (één van beiden stond al in het screen topic, de ander had ik al gezien maar vergeten toe te voegen). Ze stonden echter in "Het Grote GTA V topic", welke gesloten is, vandaar dat ik dit topic open liet. ;)

Richman hotel.. Valet parking?

Ja ik weet dat ze al eerder gezien waren, maar omdat de tweede dit keer HD was postte ik ze in een nieuw topic, zodat het iedereen, inclusief jou, zou opvallen, waarna ze in het topic voor alle screens en zo geplaatst konden worden ;)

Vanavond komen de laatste twee (?) foto's. Ik zal die, als ik op tijd ben ten minste, ook nog wel even posten. :)

Okee ninjaa jij wint!

Hoe kom je eigenlijk aan die twee foto's? IGN?

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Die twee nieuwe zijn ook de moeite waard. Ik vind dat in de eerste Los Santos eindelijk eens wat meer van zijn omvang laat zien. Bij andere screens had ik het gevoel dat het klein leek, hier zie je echt hoe uitgestrekt het is. En dan te beseffen dat je niet eens alles ziet.

Het FIB gebouw kennen we nu al, maar de huizen op de achtergrond (Rockford Hills geloof ik) zijn wel mooi om te zien. Ziet iemand Michael's huis? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet iemand Michael's huis? :D

:puh:, volgens mij staat die naast die flat linksbovenin. In de trailer zie je bij de shot van z'n huis + auto volgens mij hetzelfde gebouw, en de achterkant van de hijskraan die in deze screen voor het gebouw staat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...