Foreigner97 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Titel zegt genoeg lijkt mij:) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 En daar is die dan al, ik kan niet zeggen dat de gelijkenissen echt treffend zijn, maar het stukje met de Airtug is geweldig Reageren
exmpletree Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 vet! vooral dat stuk dat ie uit t 'vliegtuig' rijd. Reageren
vice Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Wel vet gemaakt, maar buiten de omgevingen etc. is het volgens mij wel duidelijk dat GTA V een pak nieuwe (en betere) animaties bevat dan IV. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 En daar is die dan al, ik kan niet zeggen dat de gelijkenissen echt treffend zijn, maar het stukje met de Airtug is geweldig Gelijkenissen niet treffend? Nou ik wist altijd precies waar in de trailer hij zat, dus dan vind ik het vrij treffend! Best wel snel gedaan, eigenlijk. Die is vast non-stop daarmee bezig geweest sinds de trailer. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Dat viel mij inderdaad ook al op maar je kan natuurlijk niet alles namaken omdat je hier geen treinen hebt die dezelfde richting op gaan en ook geen vliegtuigen hebt. Ik moet zeggen dat de maker van dit filmpje daar wel een creatieve oplossing voor heeft bedacht. Reageren
Nyltje Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Echt cool gemaakt! Dat ze dat maken is al geweldig, maar ook nog in zo'n korte tijd! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Gelijkenissen niet treffend? Nou ik wist altijd precies waar in de trailer hij zat, dus dan vind ik het vrij treffend! Nou, dat is niet wat ik bedoelde, ik wist ook wel waar alles naar verwees hoor, maar je moet zelf toe geven dat met een Airtug langs een bosje heen zoemen toch net wat anders is dan met een Bandito door de "barren wastelands" scheuren met een wolk stof achter je Mijn post was meer ook een kleine opmerking over het verschillend zijn van de games, dat hoewel je het vaak niet ziet de mogelijkheden en de diepgang van V nu al groter lijken. Reageren
Basssss Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Ik vind hem erg leuk gedaan. Of sommige dingen nu niet erg overeen komen, maakt me niet zoveel uit. Het zou zo een officiële trailer voor GTA IV kunnen zijn. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Die gezichten zijn in GTA V beter afgewerkt vind ik... En ook, nu komt nog die van SA en BF3 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Haha, ik vind het heel erg goed nagemaakt. Hij zal er, zoals Dutchy al zegt, al vanaf de release van de trailer mee bezig zijn geweest. Maar het resultaat mag er zijn. En je ziet het verschil tussen IV en V toch érg goed. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Ik hoop trouwens dat de maker van de GTA V trailer #1 in San Andreas (http://bit.ly/tVZpoa) ook de tweede trailer in SA gaat maken. Zou tof zijn. Reageren
Nyltje Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Ik hoop trouwens dat de maker van de GTA V trailer #1 in San Andreas (http://bit.ly/tVZpoa) ook de tweede trailer in SA gaat maken. Zou tof zijn. Jhuaa! Die zou ik heel graag willen zien! Reageren
Jowx Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Hahahaha, prachtig! Geweldig hoe hij in IV zoveel kenmerkende plaatsen heeft weten te vinden om de gelijkenis met V te kunnen krijgen! Erg knap gemaakt, ik heb er goed om kunnen lachen! Reageren
thebig Geplaatst: 18 november 2012 Rapport Geplaatst: 18 november 2012 Hehe, dat zag ik van ver aankomen, dat zoiets gemaakt ging worden. Nu inderdaad nog alleen SA en BF3 en het feest is weer compleet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.