Jump to content

GTA V trailer 2 nagemaakt in GTA IV


Foreigner97

Recommended Posts

En daar is die dan al, ik kan niet zeggen dat de gelijkenissen echt treffend zijn, maar het stukje met de Airtug is geweldig :7

Gelijkenissen niet treffend? Nou ik wist altijd precies waar in de trailer hij zat, dus dan vind ik het vrij treffend! :puh:

Best wel snel gedaan, eigenlijk. Die is vast non-stop daarmee bezig geweest sinds de trailer. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat viel mij inderdaad ook al op maar je kan natuurlijk niet alles namaken omdat je hier geen treinen hebt die dezelfde richting op gaan en ook geen vliegtuigen hebt. Ik moet zeggen dat de maker van dit filmpje daar wel een creatieve oplossing voor heeft bedacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Gelijkenissen niet treffend? Nou ik wist altijd precies waar in de trailer hij zat, dus dan vind ik het vrij treffend! :puh:

Nou, dat is niet wat ik bedoelde, ik wist ook wel waar alles naar verwees hoor, maar je moet zelf toe geven dat met een Airtug langs een bosje heen zoemen toch net wat anders is dan met een Bandito door de "barren wastelands" scheuren met een wolk stof achter je :puh:

Mijn post was meer ook een kleine opmerking over het verschillend zijn van de games, dat hoewel je het vaak niet ziet de mogelijkheden en de diepgang van V nu al groter lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik vind het heel erg goed nagemaakt. Hij zal er, zoals Dutchy al zegt, al vanaf de release van de trailer mee bezig zijn geweest. Maar het resultaat mag er zijn. En je ziet het verschil tussen IV en V toch érg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...