Jump to content

Gang Cars in GTAV

Gang Cars  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Hoop je dat er gang cars in GTAV zitten?

• ja
      21
    • nee
      2
    • geen mening
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Gang Cars hebben we niet meer gezien sinds GTA Vice City Stories. Ze zitten al vanaf GTA2 in de serie!

Ik hoop écht dat er weer gang cars zijn maar ik vrees van niet. Wat denken/hopen jullie?

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jobator

8

• Dotz

7

• Tommy-Vercetti

4

• Foreigner97

4

Geplaatst: (bewerkt)

Meer de vraag of er überhaubt gangs inzitten, en in hoeverre dat naar voren komt. Bevolkingsgroepen zullen wel weer in voertuigen rijden naar gelang van hun status, dus als er gangs inzitten vermoed ik dat die ook hun eigen auto's hebben.

(BTW is de optie "geen mening" niet een beetje nutteloos? :puh:)

Bewerkt: door SpacyColours
Geplaatst:

Lijkt me wel heel sterk als er geen gangs in zouden zitten, er is geen GTA meer geweest sinds GTA2 zonder gangs! Dat bevolkingsgroepen auto's naar gelang hun status rijden is logisch, net zoals dat je in duurdere wijken duurdere wagens tegen zult komen.

De optie ''geen mening'' heb ik juist express toegevoegd omdat ik ook graag zou willen zien welk percentage van de leden het aan hun reet kan roesten of er gang cars in het spel zitten.

Geplaatst:

Ik hoop (zoals iedereen blijkbaar) dat er gang cars inzitten en dat het hele gangsysteem uit San Andreas weer zijn herintrede maakt. Ik vond de gang wars, de gangkleding en eigenlijk alles rondom de gangs erg tof, dus zou het graag terugzien.

Geplaatst:

Wat bedoel je eigelijk met Gang Cars? Doel je dan op Cholo Sabre toestanden of op de manier als in IV? Ik had het liefste de Gang Cars van in GTA IV, waar je zelf moest opletten en zoeken naar de speciale eigenschappen van die auto's. Het systeem van in III, VC, LCS en VCS vond ik in feite niet zo passend :3

Geplaatst:

Wat bedoel je eigelijk met Gang Cars? Doel je dan op Cholo Sabre toestanden of op de manier als in IV? Ik had het liefste de Gang Cars van in GTA IV, waar je zelf moest opletten en zoeken naar de speciale eigenschappen van die auto's. Het systeem van in III, VC, LCS en VCS vond ik in feite niet zo passend :3

Ik vond het systeem in het GTA2- en GTAIII-era het gaafst! Daar doelde ik dan ook het meest op maar dat had ik in mijn post duidelijker moeten maken. Ik vond dat systeem juist héél gaaf!

Waar?

Ja, Dean, waar!? (Wss in een van de trailers, maar waar!?) Nu ben ik nieuwsgierig!

Geplaatst:

Er is een gangbusje zichtbaar in de 2e trailer, rond 1:13.

naamloosfdfdfdf.jpg

Oeps, dubbelpost. Sorry.

>>> Door Jacky-2007: Nu niet meer. loveit.gif <<<

Geplaatst:

Er is een gangbusje zichtbaar in de 2e trailer, rond 1:13.

naamloosfdfdfdf.jpg

Hmmm heel goed gezien :)

Dus er zullen hoogst waarschijnlijk ook weer biker gangs terug komen.

Of het is een One Time Only.. :{

Geplaatst:

Een Burrito (zo ziet het er toch wel uit, ik geloof niet dat er een Gang-Moonbeam komt...) met een gang-livery zal niet OTO zijn denk ik. Het is waarschijnlijk dat je zo'n busjes zult kunnen terugvinden in de buurt van een hypothetisch hoofdkwartier van de biker gang in kwestie (het is wel vrij duidelijk dat het een biker gang is hier :3 ) Maar voor hetzelfde geld is het weldegelijk een OTO (en hebben we er al eentje voor op de lijst :D ) maar het lijkt me toch zéér onwaarschijnlijk.

Geplaatst:

In ieder geval zijn de Angels of death er met een chapter, want ik herken die vleugels meteen <3

Ik hoop dat er ook een Chapter van The Lost is :*D

Volgens die ene pagina hoeven we niet gek op te kijken als er characters van IV de westkust bezoeken dus oh man ik hoop het zo :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...