Jump to content

Gang Cars in GTAV


Dotz

Gang Cars  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoop je dat er gang cars in GTAV zitten?

    • ja
      21
    • nee
      2
    • geen mening
      4


Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    8

  • Dotz

    7

  • Tommy-Vercetti

    4

  • Foreigner97

    4

Los Angeles heeft meer dan genoeg geweldadige bende's, dus het lijkt me ook wel logisch dat er gangs in GTA V zitten ( denk ook aan de 1e trailer, waar de zwarte kerel drugs probeert te verkopen op straat, wellicht een gangmember. )

Wat de gangauto's betreft, als de BMW M3 achtige auto in trailer 2 (shot van Trevor bij tankstation) daadwerkelijk de Sentinel is, zie ik heeel graag de Mafia Sentinel terugkomen!! Is al sinds GTA 3 (kan ook niet anders :puh:) mijn favoriet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed/hoop dat er inderdaad ook gangs in voorkomen. Wat Whoopidoo ook benadrukt, LA heeft zelf ook gangs. Niet dat dit heel veel zegt, aangezien er genoeg steden zijn in USA met gangs. New York bijvoorbeeld, maar dat komt op de motergangs na niet echt voor in IV. Aan de andere kant; in III waren gangs echt nadrukkelijk aanwezig (groepjes op straat, etc). Dit was in IV niet het geval. Naar mijn vermoeden zal R* in V niet de gangs zo neerzetten als in III en SA wordt gedaan - naar mijn mening ook niet heel erg realistisch - ,maar er zullen ongetwijfeld tags, personen en references in voorkomen.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, maar ik vind het een beetje fake hoe het is gedaan in de III era. In Ganton had je elke 10 meter een willekeurig groepje van 3/4 Groves, en er reden overal gangcars, ook gevuld met Groves. Ik zou het leuker vinden als ze met grotere groepen op een pleintje rond zouden hangen of bij een huis. Zoals het in GTA IV is gedaan; daar zag je bij het Lost-clubhuis altijd een stel Lost-leden rondlopen. Dat vind ik persoonlijk realistischer.

Al zullen er genoeg mensen zijn die er anders over denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vermoed/hoop dat er inderdaad ook gangs in voorkomen. Wat Whoopidoo ook benadrukt, LA heeft zelf ook gangs. Niet dat dit heel veel zegt, aangezien er genoeg steden zijn in USA met gangs. New York bijvoorbeeld, maar dat komt op de motergangs na niet echt voor in IV. Aan de andere kant; in III waren gangs echt nadrukkelijk aanwezig (groepjes op straat, etc). Dit was in IV niet het geval. Naar mijn vermoeden zal R* in V niet de gangs zo neerzetten als in III en SA wordt gedaan - naar mijn mening ook niet heel erg realistisch - ,maar er zullen ongetwijfeld tags, personen en references in voorkomen.

Samenscholingsverboden zijn er niet voor niets :puh: ! Maar ik vond dat juist wel vet..!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het ergens gelezen heb of niet, maar ik geloof dat er toch weer gangs in komen. Sowieso zeggen ze "contemporary culture of Los Angeles". Als ze geen gangs erin doen, dan hebben ze ook niet de cultuur van LA, want het is toch een tamelijk wezenlijk gedeelte in LA. Dat daar dan Gang Cars bij komen, lijkt me niet meer dan logisch... Het is niet zo dat ik erom sta te springen, overigens.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar niet zo dat het van die Gang Voertuigen zoals uit de GTA III-era (met uitzondering van San Andreas) worden.. die op een paar na, geen normale variant hadden.

Mij lijkt het dus wel leuk om eventuele lowriders in de "black community" te zien. En motors met eventuele logo's bij die biker gangs.

Kortom; we zullen het wel zien als GTA V uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is de Biker Angel ook gewoon een Angel en geen Freeway. Alleen komt de normale Angel niet in VCS voor, wel in LCS. En de Gang Rancher heeft ook een normale variant, alleen niet in hetzelfde spel, maar in GTA SA.

Ik vond de Gang Cars eigenlijk altijd wel wat hebben. Alleen hoop ik niet dat alle gangsters van een gang allemaal precies dezelfde auto hebben, beetje onrealistisch lijkt me. Ik vond het in GTA SA al heel mooi gedaan dat de gangsters in verschillende auto's reden. Was alleen wel leuker geweest als de gangsters gemodde auto's hadden, of in ieder geval iets waardoor je kan herkennen dat het een Grove auto is. Is me vaak genoeg overkomen dat ik m'n homies heb beroofd van hun auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel, maar ik vind het een beetje fake hoe het is gedaan in de III era. In Ganton had je elke 10 meter een willekeurig groepje van 3/4 Groves, en er reden overal gangcars, ook gevuld met Groves. Ik zou het leuker vinden als ze met grotere groepen op een pleintje rond zouden hangen of bij een huis. Zoals het in GTA IV is gedaan; daar zag je bij het Lost-clubhuis altijd een stel Lost-leden rondlopen. Dat vind ik persoonlijk realistischer.

Al zullen er genoeg mensen zijn die er anders over denken.

Helemaal mee eens eigenlijk. Al vond ik de gangs soms ook irritant..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf niet ontdekt, heb het ergens gelezen.

Overigens werd het logo op dat busje inderdaad geassocieerd met The Angles of Death, dus het zou kunnen dat er een dergelijke motorclub in voor komt.

Zeer interessant. De Angels zijn gebasseerd op de Hells Angels die over een de VS chapters hebben, maar ze zijn white surprematist, oftewel Neo-Nazi. Het is Los Angeles, dus ik verwacht in het zuid-oost ook een replica van Compton met de daarbij horende Sureno's (Varrios Los Aztecas) en Crips & Bloods. Ik vraag me af of Rockstar ook alles in de game plaatst, zou tot een interessant plot kunnen leiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...