Jump to content

Gang Cars in GTAV

Gang Cars  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Hoop je dat er gang cars in GTAV zitten?

• ja
      21
    • nee
      2
    • geen mening
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Wellicht een interessant plot, maar ze hebben al aangegeven dat de gang-scene niet zo er bovenop ligt als in SA. Dus ik vermoed dat gangs een beetje op de achtergrond blijven. Natuurlijk moeten ze er wel zijn, maar hoeveel ze werkelijk betekenis hebben? Ik hoop dat we gewoon een aantal missies met gangs hebben, of dat bijvoorbeeld iemand moet infiltreren in een gang.

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jobator

8

• Dotz

7

• Tommy-Vercetti

4

• Foreigner97

4

Geplaatst:

hoop dat er weer een ''Cuban hermes'' in komt.

D'r wonen geen Cubanen aan de west kust. Wellicht komt de Hermes wel terug, however. The Lost en The Angels of Death hebben over heel de VS chapters, zou leuk zijn als die ook weer te vinden waren in GTA V.

Geplaatst:

hoop dat er weer een ''Cuban hermes'' in komt.

D'r wonen geen Cubanen aan de west kust. Wellicht komt de Hermes wel terug, however. The Lost en The Angels of Death hebben over heel de VS chapters, zou leuk zijn als die ook weer te vinden waren in GTA V.

De Angels sws, daar hebben we al een gang busje van gespot. Maar nu vraag ik me ineens af, volgensmij zag dat wapenbusje van the lost er ook zo uit?

Denk dat ik TLaD maar weer ga uitspelen.

Geplaatst:

De Angels sws, daar hebben we al een gang busje van gespot. Maar nu vraag ik me ineens af, volgensmij zag dat wapenbusje van the lost er ook zo uit?

Nee, dat is niet juist. De Angels of Death maken namelijk gebruik van een Gang Burrito, terwijl The Lost gebruik maken van een Slamvan.

Geplaatst:

Meer de vraag of er überhaubt gangs inzitten, en in hoeverre dat naar voren komt. Bevolkingsgroepen zullen wel weer in voertuigen rijden naar gelang van hun status, dus als er gangs inzitten vermoed ik dat die ook hun eigen auto's hebben.

(BTW is de optie "geen mening" niet een beetje nutteloos? :puh:)

ja, dat denk ik ook. Als ik GTA4 bekijk, dan zullen ze denk ik niet echt gangcars hebben. Hoogstens gangsters, die Lowriders gebruiken ( zoals je al zegt " Bevolkingsgroepen zullen wel weer in voertuigen rijden naar gelang van hun status'', al kan je dat ruim nemen want gangsters in gangcars rijden ook in voertuigen gelang hun status. :puh: ).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...