Jump to content

GTA bezitten voor de release

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had Black Ops 2 bijvoorbeeld al op 6 november :puh:

Alleen kon ik nog niet online omdat de server niet werkte :(

Bewerkt: door Sammie_GTA
Geplaatst:

Ik laat het allemaal op me afkomen, maar ik ga natuurlijk wel proberen om hem op de releasedatum te krijgen. Heel misschien ga ik een dagje eerder langs en vraag bij de FRS of ik hem al mag meenemen, heb hem namelijk gepre-ordered daar.. Maar ik betwijfel of dat lukt..

Geplaatst:

Ow, okee.. Ik kom nooit in Veghel, tenzij ik er doorheen rijd en misschien een paar big tasty's naar binnen prop bij de McDonald's. Ik had er wel iets van gehoord trouwens, was die Gamemania niet een omgebouwde Free Record Shop? Mag ik mijn poster houden als ik die pre-order annuleer?

Lijkt me sterk dat ze naar je huis komen en de poster van je afpakken... :7

Geplaatst:

Ik had fifa 13 ook gewoon al 1 dag voor de release, bij een kleine gamewinkel in dorp vlakbij me... ;)

Geplaatst:

Ik denk dat dit wel mogelijk is, zelfs op steam ^^ ik had Counter-Strike Global Offensive ge-prepurchased op steam, en ik kreeg de volledige game al 1 uur van tevoren :sigaar:

Geplaatst:

Als ik hem eerder krijg, ik speel hem gewoon pas op de release dag. Niet eerder, misschien met slecht geluk later.

Geplaatst:

dit is bij elke game zo.

Care to elaborate? Als het aan R* ligt komt die game niet uit voordat zij dat zeggen, ze kunnen je er zelfs mee voor de rechter slepen als je zoiets flikt. Ik hoop dat er gewoon 1 datum is, waar iedereen zich aan dient te houden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...