Jump to content
Svenie

GTAForum MTA Meeting een succes

“Wat was het toch weer gezellig vanmiddag.” Het is een zin die gisteren verschillende keren te lezen viel hier op het forum. Maar waarom was het zo gezellig? Is er hier anders geen gezelligheid te bespeuren dan? Het antwoord op die vraag is simpel: gisteren vond er uitzonderlijk een MTA: SA meeting plaats, waaraan iedereen op het forum kon deelnemen.

Deze MTA-meetings, die anders enkel binnen de SL+ groepen worden gehouden zijn ondertussen een echt begrip geworden binnen de community. Het bevordert de gezelligheid en maakt het wachten op GTA V voor enkelen een stuk dragelijker.

med_gallery_16696_221_509335.png

Wat ons betreft was het een geslaagde middag, eentje die voor herhaling vatbaar is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Alle "SL+"-meetings gebeuren en ontstaan gewoon spontaan, als je daarvoor wilt worden uitgenodigt heb je pech want die zijn er voor niemand, het moet je gewoon opvallen dat ze bezig zijn. Daarbij is het niet echt "SL+" aangezien er vaak ook normale leden tussenlopen (wel in de minderheid maar ze zijn er toch zeker).

Het is ook maar gewoon om te tonen hoe populair het concept momenteel is, het is ergens ook wel logisch dat de meeste meetings SL+ zijn aangezien die gewoon makkelijk spontaan te organiseren zijn. Meetings met het hele forum nemen meestal wel enkele dagen voorbereiding (niet voor de organisatie, maar om alle leden te bereiken ;) )

Wat dacht je van dit korte berichtje:

Hey, vanavond meeting om 20 uur.

in het MTA topic van de vorige keer?

Ain't that hard?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is geen officiële meeting die wij aankondiging. Het is een klein groepje leden dat besluit te gaan spelen, ze zullen je vast uitnodigen als ze eraan denken. Zoniet kan je zelf ook het initiatief nemen om het aan hen te vragen. Hen hier zomaar aanvallen omdat ze er niets over gezegd hebben is gewoon zinloos.

Overigens vinden deze kleine "meetings" vaak plaats bij SL+ omdat we zo het groepsverband nog verder willen versterken. Op dergelijke momenten nodigen we een minimaal aan leden uit, zie het als een extra voordeel van het SL-schap. Iets om voor te gaan dus.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarnaast, MegaPilot, als je nu al zo'n toon aanslaat, moet je ook niet vreemd opkijken dat je niet wordt gevraagd..

Geen enkel lid werd gevraagd, dus je opmerking is niet echt van toepassing. ;) Misschien moet je eens nadenken waarom ik die toon aansla.

Het is geen officiële meeting die wij aankondiging. Het is een klein groepje leden dat besluit te gaan spelen, ze zullen je vast uitnodigen als ze eraan denken. Zoniet kan je zelf ook het initiatief nemen om het aan hen te vragen. Hen hier zomaar aanvallen omdat ze er niets over gezegd hebben is gewoon zinloos.

Jesperkaj zei zelf dat het SL+ was, wat voor mijn part prima is, maar dan moet je niet hier in dit topic dat over een openbare meeting gaat daar over zitten kletsen..Zoals ik al zei is dat onbeleefd.

Overigens vinden deze kleine "meetings" vaak plaats bij SL+ omdat we zo het groepsverband nog verder willen versterken. Op dergelijke momenten nodigen we een minimaal aan leden uit, zie het als een extra voordeel van het SL-schap. Iets om voor te gaan dus.

En nu zeg je zelf dat het wél SL+ is? Je spreekt jezelf mooi tegen.

PS Phoenyxar: "het moet je gewoon opvallen dat ze bezig zijn."

Gaat lekker als je geen IP hebt?

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen enkel lid werd gevraagd (...)

Als ik het me goed herinner was TheGuardian aanwezig. Da's dus al meer dan geen enkel :)

Jesperkaj zei zelf dat het SL+ was, wat voor mijn part prima is, maar dan moet je niet hier in dit topic dat over een openbare meeting gaat daar over zitten kletsen..Zoals ik al zei is dat onbeleefd.

Kan ik me wel een beetje in vinden. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom er hier over gesproken werd, aangezien daar op andere plekken ook prima de gelegenheid voor is. We zullen je de ogen niet meer uitsteken, zoals dat dan zo mooi heet :puh:

Oh, en ik wil je best een keer uitnodigen hoor. Komt goed.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had wat reepjes Kinder-chocola naast m'n laptop gelegd voor het spelen, en pas toen we klaar waren kwam ik er weer achter.

Je hoeft waarschijnlijk niet meer te raden naast welke plek van m'n laptop ik die reepjes heb gelegd, maar erg solide waren ze in elk geval niet meer.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ho even... Volgens mij ben jij degene die over de 'meeting' van dinsdag begon. Het enigste wat ik zeg is dat er tussen SL+ onderling een (kleine) 'meeting' aan de gang was. Hier was van te voren niks bij afgesproken, het ontstond doordat mensen spontaan een potje MTA met elkaar wilden spelen. Buiten deze toelichting heb ik verder nooit over de 'meeting' zitten praten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ho even... Volgens mij ben jij degene die over de 'meeting' van dinsdag begon.

How about no?

En daarnet weer eens 4 uur non-stop MTA zitten spelen, zonder dat ik het doorheb wordt dit stilletjes aan ook een soort van verslaving waar ik elke week naar terug moet keren, als elke dag al niet kan :D

Was erg leuk! smile3.gif Vanavond kon ik het niet laten om weer even langs te komen (helaas kon ik niet langer)... Nieuwe verslaving... :O

Enzovoorts

Ik heb erop gereageerd, ik kan niet beginnen klagen over een meeting waar ik eerst zelf geen weet van had.

Het enigste wat ik zeg is dat er tussen SL+ onderling een (kleine) 'meeting' aan de gang was. Hier was van te voren niks bij afgesproken, het ontstond doordat mensen spontaan een potje MTA met elkaar wilden spelen. Buiten deze toelichting heb ik verder nooit over de 'meeting' zitten praten.

Er is sprake van een misverstand, met het laatste gedeelte van mijn post doel ik natuurlijk op alle SL+ die in dit topic effe kwamen melden hoe fijn het wel niet was op hun gesloten meeting.

Voor de tienduizendste keer: Het is van mijn part oké dat jullie SL + meetingen houden, maar bespreek het dan lekker in jullie SL forum omdat het hier bespreken ronduit onbeleefd is. Zoals NandroDavids het verwoordt is dit gewoon de ogen uitsteken.

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik begrijp wel wat MegaPilot bedoelt, maar ik denk niet dat Dutchy, Phoenyxar en wellicht ook anderen dit gedaan hebben met de gedachte: "ha, laten we eens lekker de 'gewone' leden op de kast jagen" maar gewoon terloops even wilden opmerken dat ze het tof vonden dat er weer zo intensief ge-MTA'd wordt. Ook op onze 'SL+ meetings' - zoals jij het noemt- komen geregeld andere forumleden langs die van harte welkom zijn. Lijkt me gewoon een misverstand dus.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Men had waarschijnlijk het verkeerde topic te pakken, zo verwarrend is het allemaal. :puh: Niet met opzet dus, zoals SilverByte me al netjes ninja'de. >=(

(Overigens was het event afgelopen maandag zo ettervormend saai dat ik moeite moest doen om m'n darmen binnenboord te houden, je hebt niets leuks gemist!) :engel:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...