Bierbuikje Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) GTA V Photoscope giveaway We already earlier heard of them, but now we can also win them, the GTA V Photoscopes. The Photoscopes are little boxes which looks like a sort of one-eyed binocular and if you look through them you will see a shot of GTA V ingame. They were already leaked out (as you can read in this post). You can sign up via facebook. We wish everyone good luck in this competition, we already signed up! @GTAleaks.com We hadden ze al eerder gezien, maar nu kunnen we ze zelf winnen. Wie weet krijgen we ook nog wel meer informatie bijgeleverd! Originele bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/46411/enter-the-los-santos-photo-viewer-collection-giveaway-via-rockst.html Bewerkt: 27 november 2012 door Joriz Originele bron toegevoegd. Dat is namelijk wel zo duidelijk en controlleerbaar voor de rest. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Wat is een photoscope? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 The Photoscopes are little boxes which looks like a sort of one-eyed binocular and if you look through them you will see a shot of GTA V ingame. Toch wel leuk dat ze verloot worden, het zijn ook echt gewoon hebbedingetjes, je hebt er op zich niet veel aan, maar ze zijn wel leuk om hebben Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 'This content is currently unavailable' Jammer, had wel mee willen doen:P Reageren
Big Boss Geplaatst: 27 november 2012 Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Zucht. Facebook. Ik het het niet, ik wil het niet, weg ermee! Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2012 Wat is een photoscope? Als je er doorheen kijkt zal je zoiets als dit aantreffen: Reageren
harry1985 Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Wat heeft dit dingetje voor nut. je bekijkt het 1 keer. en kwakt hem in de kast, Leuk voor iemand die hem hebben wil. dan vergroot ik jullie kans. want ik hoef hem niet Reageren
Woody268 Geplaatst: 28 november 2012 Rapport Geplaatst: 28 november 2012 Moet het nut hebben? Het is gewoon iets om gta V te promoten. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 29 november 2012 Rapport Geplaatst: 29 november 2012 (bewerkt) Het is gewoon een HEBBEdingetje Ik doe ook niet mee, ik hoef die hebbedingetjes niet Als ze een laptop die GTA V op 120 fps kan draaien zouden verloten, dan zou ik zeker wel meedoen Bewerkt: 29 november 2012 door Dipsie8 Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Wat is een photoscope? Als je er doorheen kijkt zal je zoiets als dit aantreffen: dat hadden ze in de jaren 60,70,80 en 90... met van die glitters erin haha . Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Wat heeft dit dingetje voor nut. je bekijkt het 1 keer. en kwakt hem in de kast, Leuk voor iemand die hem hebben wil. dan vergroot ik jullie kans. want ik hoef hem niet Als je echt egoïstisch bent dan kan je de foto die je dan ziet niet online publiceren, maar voor jezelf houden zodat jij de enigste bent die die foto ooit gezien heeft. Maar ja daar ga je natuurlijk niet echt iets mee bereiken, terwijl je de foto wilt verkopen ofzo. Of zijn de foto's die je erdoor ziet foto's die al online gepubliceerd zijn? Reageren
thebig Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Hmm, ik geloof dat er slechts 5 variaties zijn op de photoscope en aangezien die allemaal al vrijgegeven zijn, lijkt het me niet dat jij de eerste bent die de screen te zien krijgt. Reageren
Grandlordm Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Inderdaad, Rockstar gaat zich niet bezighouden elke photoscope met een andere foto te vullen:p Alle foto's die er in zitten hebben we al gezien dus het is puur een hebbedingetje. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2012 Rapport Geplaatst: 20 december 2012 Een hebbedingetje dat misschien nog wel goed verkoopt op ebay. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.