Jump to content

Stem op GTA V!


exmpletree

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Zoals jullie misschien al wisten is Grand Theft Auto V is genomineerd bij Spike's Game Of The Year Awards voor Most Anticipated Game! Dat betekent: meest geanticipeerde game, ofwel waar men het meest naar uitkijkt/hoogste verwachtingen etc. Het gaat dus om games die nog niet gereleased zijn.

Hierbij roep ik iedereen op in deze community te stemmen op GTA V (als je dat nog niet gedaan had), want GTA verdient natuurlijk elke prijs die er te behalen valt :). Je kunt ook meteen stemmen bij de andere categorieën als je dat interesseert.

Stemmen kan hier.

De andere genomineerden zijn: Bioshock Infinite, Southpark, The Last of Us en Tomb Raider. Dat moeten we wel kunnen winnen toch?

De uitslag is 7 december. Ben benieuwd :)

Veel plezier met stemmen!

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer dat ik lees dat er een game rond South Park komt (waar daadwerkelijk verwachtingen naar zijn), verder denk ik dat GTA V van de 5 daar gegeven toch wel dé topper is. Verder weet ik ook niet zeker of dit geheel conform met de forumrichtlijnen is... Ik twijfel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook gestemd. Volgens mij zal GTA V er zeker wel als winnaar uitrollen. Je hoort echt dat veel mensen hier over bezig zijn, met hoge verwachtingen.

Toch ben ik benieuwd wat de uitslag zal zeggen. Op 7 december zouden we moeten weten wie de winnaar geworden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik twijfelde tussen V en South Park, maar uit eindelijk denk ik toch dat V hem veel meer verdient, daar wordt/is waarschijnlijk veel meer werk in gestoken dan in de game van South Park.

dat je tussen south park en Gta nog kan twijfelen..........

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...