Dr.Oppai Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Vind hem wel leuk, past ook bij de naam. 7/10 ------ Ik vond je vorige kat leuker (helaas). Ik vind een foto van een voetbalspeler niet zo speciaal.. 5/10 ... Ah, ik zie dat (Jeroen van Koningsbrugge is het toch?) de blonde neger me voor is. Dat mag, want hij heeft bier in z'n hand. Nee, ik vind het een geweldige avatar. Ik lig er elke keer van in een deuk 9/10 Ik heb zelf met photoshop deze Pink Panther gemaakt. Het staat imo veel leuker dan mijn vorige standaard kerstafbeelding van MGM Nee dat is Jeroen van Koningsbruggen niet. Dat is 'Gunther' van Liebt Gunther. Reageren
aron24 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Een man met een pot bier, het past wel bij jou, maar ik vind het niks. 4/10! Reageren
Votair Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Een swagg pinguïn met een sigaret in z'n mond. Leuk, maar je avatar past niet echt bij je signature. 6.5/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Al heb ik niks met voetbal, is het wel een mooie avatar. Maar ik heb echter geen idee wie die voetbalspeler is. 7/10 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Ik vind de avatar er nogal onscherp uitzien, maar dat kan ook aan mij liggen. Zwart vind ik op zich wel een mooie kleur en het is gewoon een lekker simpele avatar. 6/10 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 (bewerkt) Daft Punk, een zeer goed duo. Vele bekende nummers en geheel in eigen stijl. Ik had alleen wel een avatar met een transparante achtergrond genomen. Dat is natuurlijk smaken die verschillen. Desalniettemin: 7.5/10 Kai is terug van zijn ninja workshop zie ik. Nederlandse voetballer, hoe heet ie ook al weer? Maar goed, ik weet toevallig dat ie er warmpjes bij zit in de winter en zeer goed kan voetballen. Speciaal voor de kerst heeft ie een mutsje op. Cute! 7/ EDIT: Is het Memphis Depay? Bewerkt: 17 december 2014 door ERRWINS Reageren
NicolaB Geplaatst: 17 december 2014 Rapport Geplaatst: 17 december 2014 Ik vind het onvoldoende, omdat de kerstmuts niet over het haar valt; daarbij past een kerstmuts niet echt bij dat karakter vind ik. Anderzijds moet ik er juist wel ook om lachen dat er gewoon een kerstmuts opgepleurd is en dat ie daar (nog steeds) niet van gecharmeerd is Eindoordeel: Matig Vind hem wel leuk, past ook bij de naam. 7/10 ------ Ik vond je vorige kat leuker (helaas). Ik vind een foto van een voetbalspeler niet zo speciaal.. 5/10 ... Ah, ik zie dat (Jeroen van Koningsbrugge is het toch?) de blonde neger me voor is. Dat mag, want hij heeft bier in z'n hand. Nee, ik vind het een geweldige avatar. Ik lig er elke keer van in een deuk 9/10 Ik heb zelf met photoshop deze Pink Panther gemaakt. Het staat imo veel leuker dan mijn vorige standaard kerstafbeelding van MGM Nee dat is Jeroen van Koningsbruggen niet. Dat is 'Gunther' van Liebt Gunther. Haha; ik heb het opgezocht... Geniaal karakter XD https://www.youtube.com/watch?v=cHI7QTfpRXo Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Leuke pf. Pink panter, wie kent hem niet? Krijg steeds sterker het gevoel dat je er fan van bent ( ) en het kerst mutsje scoort bonus punten bij mij! Je krijgt van mij een 8! Reageren
aron24 Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Een swagg pinguïn met een sigaret in z'n mond. Leuk, maar je avatar past niet echt bij je signature. 6.5/10 Een pinguïn? Nee, Ariana Grande is geen pinguïn. Even zonder gein, zie je serieus een pinguïn met een sigaret? ONTOPIC Net echt orgineel met die hond, wel in de kerstsfeer en het past een beetje bij de sign. 6.8/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 (bewerkt) Dikke Troll avatar.... En je krijgt extra bonuspunten, omdat je avatar een kerstsfeertje heeft. 7.8/10 Bewerkt: 21 december 2014 door bountyskull_10 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Ah, artwork van de Valantine Massacre Update. Niet helemaal goed uitgeknipt, want je ziet links nog iets van de vrouw. 6/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Mooie helikopter, en herkenbaar. Verder niets speciaals eigenlijk. 7/10 Reageren
aron24 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Een rocker(lid van AC/DC?). In elk geval een redelijke avatar, 7/10. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ariana grande 3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.