Dotz Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 (edited) Ik vind het geen probleem als er nog zo'n topics volgen hoor, leuk! Na twee dergelijke topics over GTA2 en GTA III, nu ook een voor GTA 1 ( ).. Het is simpel: Welke cover vind jij het mooist? Welke cover heb jij? Cover 1: Cover 2: Cover 3: Edited June 9, 2015 by Dotz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dipsie8 Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Ik bezat cover 1 maar voor de PS. C1 is ook 't mooiste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyltje Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Ik vind cover 3 het mooist omdat daar de meeste actie in zit en dat vind ik bij Gta passen. Ik bezit geen cover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodemloos Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Cover 1 ken ik alleen en vind die ook het beste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotz Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 Cover 2 heeft trouwens al de voor GTA kenmerkende vakjes.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoenyxar Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Nou moet ik zeggen dat ik geen van de covers echt mooi vind, maar de eerste heeft toch wel wat meer 'je ne sais quoi' dan de andere 2. Ik heb ook de eerste cover (en licht het aan mij of is die nagenoeg gelijk aan de alternatieve cover van GTA 2 :$ ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGuardian Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Cover 1 is gewoon de uit gezoomde versie van GTA 2 waar ze die cover als alternatief gebruiken. Zoals ik in het topic van GTA II al melde vind ik Cover 1 niks met GTA te maken hebben. Ideale cover voor "Hotel Tycoon" of "Sim City", maar voor GTA is het 3x niks. Cover 2 & Cover 3 vind ik beiden leuk, al vind ik dat als je dit spel speelt met Cover 3 weinig kunt vergelijken tegenover cover 2. Daarnaast is cover 2 ook de pure uitstraling van de GTA reeksen en is het best fascinerend om te zien dat ze dit al vanaf GTA 1 als stijl gebruikten. Mijn stem is daarom ook naar cover 2 gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotz Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 Nou moet ik zeggen dat ik geen van de covers echt mooi vind, maar de eerste heeft toch wel wat meer 'je ne sais quoi' dan de andere 2. Ik heb ook de eerste cover (en licht het aan mij of is die nagenoeg gelijk aan de alternatieve cover van GTA 2 :$ ) Je ne sais quoi? Wat is dat? Het zou beter zijn om te zeggen dat de alternatieve cover van GTA2 gelijk is aan de cover van GTA1 , dat was met opzet gedaan zodat GTA2 beter herkend zou worden als de opvolger van GTA1. Indertijd was de naam ''Grand Theft Auto'' namelijk bekender dan ''GTA''.. Tegenwoordig weet de helft van de zelfbenoemde ''gamers'' niet eens meer waar GTA voor staat . Cover 1 is gewoon de uit gezoomde versie van GTA 2 waar ze die cover als alternatief gebruiken. Zoals ik in het topic van GTA II al melde vind ik Cover 1 niks met GTA te maken hebben. Ideale cover voor "Hotel Tycoon" of "Sim City", maar voor GTA is het 3x niks. Cover 2 & Cover 3 vind ik beiden leuk, al vind ik dat als je dit spel speelt met Cover 3 weinig kunt vergelijken tegenover cover 2. Daarnaast is cover 2 ook de pure uitstraling van de GTA reeksen en is het best fascinerend om te zien dat ze dit al vanaf GTA 1 als stijl gebruikten. Mijn stem is daarom ook naar cover 2 gegaan. Ironisch genoeg is Cover 1 de allereerste cover ooit voor een GTA-game .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGuardian Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Klopt inderaad Dotz, en persoonlijk vind ik dat best een fail door de reden die ik al aangaf. Met cover 2 gingen ze de juiste richting in. Ik denk doordat cover 1 ook daadwerkelijk de allereerste cover ooit was van een GTA game, deze ook in ingezoomde versie voor een GTA II cover gebruikt werd. Gelukkig hebben we later dat soort covers niet snel meer gehad. Ik krijg er echt geen GTA gevoel van.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bassieboy35 Posted December 3, 2012 Report Share Posted December 3, 2012 De cover 1 doet mij het meeste denken aan GTA, maar vind de 3e het mooist, omdat die er naar mijn mening een beetje 'stoer' uit ziet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dotz Posted December 3, 2012 Author Report Share Posted December 3, 2012 Dit is ook best vet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sammie_GTA Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Cover 1 vind ik de mooiste, en deze heb ik ook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xoex23 Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Ik heb gta 1 niet in fysiek bezit, maar ik vind cover 2 de mooiste, geeft mij een meer gta gevoel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myron.b Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Ik vind cover 1 het mooist omdat ik de andere wat saai vind, op de eerste cover zie je een auto met daarachter gebouwen en dergelijke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted February 20, 2013 Report Share Posted February 20, 2013 Cover 2 vind ik het mooiste. Ik heb dan helaas geen fysieke versie maar ben er wel van onder de indruk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts