Jump to content

[GFX] GSC 2012 Stemtopic - Ronde 1


-Matthijs-

Recommended Posts

  1. Kai-ShockWave
  2. Bodemloos
  3. Guardian1980

Ik kan het niet helpen, maar het thema GTA, al is de contest een vrije keuze, spreekt mij momenteel toch echt aanzienlijk meer aan, dus vallen er gewoon een paar af op voorhand. Prachtige werken verder, maar de smaak van de stemmer mag zo subjectief mogelijk zijn toch? Op puur PS skills zou mijn uitkomst anders zijn, maar ik laat mijn mood overheersen en puur emotie bepalende factor zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

#1 - .Levi. - Grandioos mooie creatie, het straalt erg een soort mystiek uit, de tekst is perfect, de effecten zijn passend, w-o-w.

#2 - Silverbyte - Gave sig, Silvers stijl bevalt me altijd wel. Render is goed uitgebalanceerd, al valt de rechterkant iets meer in het oog dan de linker. :)

#3 - Gta Ripper - Ik moest een keuze maken tussen Matthijs en Rippert, en toch voor Ripper gekozen. Vette sig, het heeft echt een vette uitstraling vind ik. Wat ook goed gedaan zijn die leegtes aan beide kanten, je oogt trekt echt toe naar die vinger en die lip. :D

Link to comment
Delen op andere websites

De notaris heeft alle stemmen zorgvuldig geteld en is, jazeker, tot een uitslag gekomen! We moeten helaas afscheid nemen van drie leden. Bedankt voor jullie deelname! We zien jullie graag nog eens terug in graphics, want er zit een boel potentie in de deelnemers van dit jaar! Aan de mensen die door zijn: gefeliciteerd! Reken je echter nog niet rijk; we zijn pas net begonnen.

Winnaars ronde 1:

Gta Ripper - 28 punten

.Levi. - 25 punten

Kai-ShockWave - 24 punten

Matthijs - 18 punten

Silverbyte - 14 punten

Guardian1980 - 7 punten

Afvallers ronde 1:

Bodemloos - 3 punten

Ballas4life - 1 punt

Supergtagamer - 0 punten

Het topic is open om even na te borrelen en je tegenstanders te feliciteren. Winnaars, jullie hebben t/m 19 december om een signature voor de tweede ronde in te sturen! Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic is open om even na te borrelen

biertje.gif

Nooit verwacht dat ik überhaupt punten zou scoren, laat staan door zou gaan naar de volgende ronde. Ik zie mijzelf dan ook vooral als "best of the rest". Maar goed, genoeg gekeuveld, ik moet een nieuwe creatie gaan maken. Alleen heb ik geen idee wat het gaat worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch in mijn ogen onverwacht, dat ik op dit moment er het beste voor sta. Ik had toch echt verwacht dat .Levi. alle punten zou pakken deze ronde. Ik hoop dat ik wat leuks kan bedenken voor ronde twee. Bij deze wens ik iedereen die door is succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...