Jump to content

X-Box Live ''G'' Punten


popoqwerty

Recommended Posts

Hoi, ik ben redelijk nieuw met X-Box Live. Ik heb nu GTA IV gekocht en heb een aantal missies gedaan. (Vlad neer knallen) Maar daar krijg ik X-Box Live ''G'' Punten voor. Wat kan ik daar mee doen ? (ik heb begrepen dat je X-Box Live naam geld kost, klopt dat ?)

>>> Door Guardian1980: Omdat het niet specifiek GTA-gerelateerd is, dit topic verplaatst naar Games Info & Chat.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

het is meer voor de ''status'' kijk als je veel achievements hebt (gamerscore) kan de ander ook bekijken hoe goed je bent of juist niet.

Nah, das ook weer niet waar, hé. Omdat je veel gamerscore hebt betekent dat niet dat je goed bent.. 't Is eerder om aan te tonen dat je lang/veel hebt gespeeld (zo zie ik het toch :7)..

Link to comment
Delen op andere websites

het is meer voor de ''status'' kijk als je veel achievements hebt (gamerscore) kan de ander ook bekijken hoe goed je bent of juist niet.

Nah, das ook weer niet waar, hé. Omdat je veel gamerscore hebt betekent dat niet dat je goed bent.. 't Is eerder om aan te tonen dat je lang/veel hebt gespeeld (zo zie ik het toch :7)..

Ja oke dat hoeft per se niet maar bijv als je een game haalt op de release en je hebt binnen een week alle achievs dan heb je toch aardig gespeeld en sommige achievs zijn toch echt hard to get.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ongeveer de eerste 3 jaar 30000 bij elkaar gehaald in totaal nog eens 3 jaar (2 en een half) nog maar 7000 gehaald, ligt ook aan de games Zoals je zegt ik zat eerst ook op een site waarmee je kon afspreken als je achievements wou halen en welke dit is trouwens de site: http://www.trueachievements.com/default.aspx

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...