Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe

Recommended Posts

• Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

66

• Bierbuikje

35

• Nyltje

25

• Phoenyxar

23

Geplaatst:

Ja, dat is natuurlijk niet gekend in Nederland...

Ik was omwille van enkele aanwijzingen (en het wachtwoord vorig jaar) op zoek naar mogelijke woorden binnen de Romaans-Katholieke wereld waar het wachtwoord op zou kunnen zijn verdergebouwt. Maar ik ben nog nergens nuttig geraakt :$

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb iets ontdekt!

Untitled-2_zpsd9f8a890.png

Hetzelfde topic gestart door twee verschillende personen! smiley_dog_zps09ef928d.gifsmiley_dog_zps09ef928d.gifsmiley_dog_zps09ef928d.gif27144950v6t3CwuQ_zps6dcb1030.gifsmiley_dog_zps09ef928d.gif

(Bij 'Nieuwe berichten' staat 'Tijdloos', in dit subforum zelf staat 'Vadertje Tijd')

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Vadertje Tijd heette eerst inderdaad Tijdloos om ongezien het forum op te komen. Op de een of andere manier kan je die naam nog altijd op enkele plekken terugvinden, al is dat niet de bedoeling. Het is dus geen hint. :puh:

Geplaatst:

Ben benieuwd wat er met de muismat gebeurd als het wachtwoord niet geraden wordt. Ze versnijden in stukjes en opsturen naar iedereen die gepost heeft in dit topic is nu ook niet echt dé oplossing..

Beter win ik hem gewoon. :sigaar:

Wacht even. Die negen staat niet voor het cijfer negen, het staat voor het aantal letters van het wachtwoord. Er staat 'finish' bij, dus negen letters zou de lengte van het wachtwoord moeten zijn. Voor de rest staat op de rekenmachine het nummer 23. De Kerstman heeft Vadertje Tijd twee keer geholpen met een wachtwoord. Googlelen leert dat George Washingtons dochter Martha Park Curtis epilepsie had. Ze overleed er op 17-jarige leeftijd aan. Wikipedia vertelt dat Schalke 04 kortweg S04 heet. Heeft de code S04 iets te maken met de calculator? De O met het Sinterklaas hoedje doet me denken aan het liedje ''O, kom maar eens kijken.'' edit: die ''O'' moet een o zijn, het is in het font Times New Roman. PatrickW heeft dat als profielfoto, kan ook verwijzen naar ''baas'', ''boss''? De staart is van een doodshoofdaapje, denk ik. De Zwitserse vlag staat misschien voor de plus ja, maar misschien ook voor het optellen van iets. Moeilijk dit. :puh:

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Sohardcore.jpg

>>> Door NandroDavids: Belachelijk grote afbeelding vervangen door de kleine versie die MegaPilot al eerder postte. Hou het verder a.u.b. een beetje ontopic<<<

Geplaatst:

Wacht even. Die negen staat niet voor het cijfer negen, het staat voor het aantal letters van het wachtwoord. Er staat 'finish' bij, dus negen letters zou de lengte van het wachtwoord moeten zijn. Voor de rest staat op de rekenmachine het nummer 23. De Kerstman heeft Vadertje Tijd twee keer geholpen met een wachtwoord. Googlelen leert dat George Washingtons dochter Martha Park Curtis epilepsie had. Ze overleed er op 17-jarige leeftijd aan. Wikipedia vertelt dat Schalke 04 kortweg S04 heet. Heeft de code S04 iets te maken met de calculator? De O met het Sinterklaas hoedje doet me denken aan het liedje ''O, kom maar eens kijken.'' PatrickW heeft dat als profielfoto, kan ook verwijzen naar ''baas'', ''boss''? De staart is van een doodshoofdaapje, denk ik. De Zwitserse vlag staat misschien voor de plus ja, maar misschien ook voor het optellen van iets. Moeilijk dit. :puh:

Kijk, dit soort posts moeten er meer zijn! _O_

Jij denkt dus niet dat PW z'n avatar staat voor hoofdletter vanvoor en hoofdletter vanachter?

Wacht even. Die negen staat niet voor het cijfer negen, het staat voor het aantal letters van het wachtwoord. Er staat 'finish' bij, dus negen letters zou de lengte van het wachtwoord moeten zijn. Voor de rest staat op de rekenmachine het nummer 23. De Kerstman heeft Vadertje Tijd twee keer geholpen met een wachtwoord. Googlelen leert dat George Washingtons dochter Martha Park Curtis epilepsie had. Ze overleed er op 17-jarige leeftijd aan. Wikipedia vertelt dat Schalke 04 kortweg S04 heet. Heeft de code S04 iets te maken met de calculator? De O met het Sinterklaas hoedje doet me denken aan het liedje ''O, kom maar eens kijken.'' PatrickW heeft dat als profielfoto, kan ook verwijzen naar ''baas'', ''boss''? De staart is van een doodshoofdaapje, denk ik. De Zwitserse vlag staat misschien voor de plus ja, maar misschien ook voor het optellen van iets. Moeilijk dit. :puh:

Kijk, dit soort posts moeten er meer zijn! _O_

Jij denkt dus niet dat PW z'n avatar staat voor hoofdletter vanvoor en hoofdletter vanachter?

Ik weet het niet, ik denk meer een soort van baas, tenzij deze afbeelding natuurlijk gelinkt is aan PatrickW. Voor de rest bedacht ik me toch nog even dit. Het plusje en die een dollar biljet. Die negen. Die drieëntwintig. S04. Moeten we gaan optellen? :clown:

Edit: Plus die twee keer dat de Kerstman Vadertje Tijd geholpen heeft. Over dat epilepsie verhaal ben ik niet helemaal zeker. Over die krul tast ik ook nog in het duister, kan net zo goed een 0 zijn. Rekenmachine vertelt trouwens weer dat we moeten gaan optellen denk ik. Die Audi weet ik niet, ik denk trouwens dat S en de o gewoon letters zijn.

Bewerkt: door Cabyon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...