Jump to content

[OV] Einde der Tijden - Apocalypse Cafe


Vadertje Tijd

Recommended Posts

DB5eO.png

Welkom in mijn Apocalypse Cafe! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen. Ik ben hier zelf ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 320
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    66

  • Bierbuikje

    35

  • Nyltje

    25

  • Phoenyxar

    23

Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen.

No worries, we zullen niet te veel naar binnen klokken.

Doe maar wat sojamelk.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen.

No worries, we zullen niet te veel naar binnen klokken.

Goeie hoor...niet eerder gemaakt zeker?

Het wachtwoord heb ik dan ook weggegooid en ik zat het afgelopen jaar lekker glühwein achterover te klokken bij mijn goede vriend, de Kerstman.

Oh, toch wel. Maar ik waardeer je hulp, en die van Cabyon, en alle anderen, natuurlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou jullie de glühwein van harte aan kunnen raden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg overblijven voor de Kerstman, mocht die nog langskomen.

No worries, we zullen niet te veel naar binnen klokken.

Goeie hoor...niet eerder gemaakt zeker?

Het wachtwoord heb ik dan ook weggegooid en ik zat het afgelopen jaar lekker glühwein achterover te klokken bij mijn goede vriend, de Kerstman.

Oh, toch wel. Maar ik waardeer je hulp, en die van Cabyon, en alle anderen, natuurlijk :)

:erm: Die had ik niet eens gelezen... :$ :$ :$

Of heeft u de tijd soms stiekem een paar uur teruggedraaid om die grap vóór mij neer te kunnen zetten? Oh nee, uw tijdmachine is onbereikbaar... tegen uw genialiteit kan ik gewoon niet op! :D

Link to comment
Delen op andere websites

tegen uw genialiteit kan ik gewoon niet op! :D

Uitstekende conclusie.

Don't worry Father Time, in dark times you can count on me as a bright sparkle of light in your timeless life!

I am glad to hear that.

If there is beer, I'm here!

(Is there beer?)

Ook al in het Engels...is dat rage? Anyhow, er is uiteraard bier.

Maar hij vergaat vrijdag al om 3 uur :(

Ja, ik dacht dus ook dat het 21 december afgelopen zou zijn, maar Moeder Aarde heeft me verteld dat de Maya's mis zitten met die voorspelling. De wereld vergaat niet zomaar, maar wel als ik het jaar 2013 niet instel.

Allemaal dank voor de toegezegde hulp! Hebben we al enig idee in welke richting de eerste tip zou kunnen wijzen?

Link to comment
Delen op andere websites

Naar ouwe getrouwe gewoonte heeft het niet veel zin om naar het wachtwoord te raden met maar 1 tip. Dit omdat het wachtwoord niet een gewoon woord is, ik meen me te herinneren dat het een rare letter/cijfer combinatie was vorig jaar..Onmogelijk te raden dus met 1 tip, ik denk dat je het vorig jaar pas kon raden na 6/7 tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...